ברוך דיין האמת: הצדיק רבי משה שלמה זצ"ל מזקני עדת תימן הלך לעולמו

הגאון הצדיק רבי משה שלמה זצ"ל היה מזקני עדת תימן, במשך כל חייו היה המנוח מחשב לאחד מגדולי המוהלים והשוחטים בקרב יהדות תימן | כבר משנות ילדותו ניכר היה המנוח ביראת השמים המיוחדת שהייתה | בתקופה האחרונה חלה עד שהלך הוא לבית עולמו

ברוך דיין האמת: מפתח תקווה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון הצדיק רבי משה שלמה זצ"ל אשר היה מזקני עדת תימן זאת לאחר שסבל יסורים קשים ומרים והוא בשנת התשעים ושלוש לחייו.

המנוח, הגאון הצדיק רבי משה מנשה זצ"ל נולד לאביו הגאון הנודע רבי סאלם שלמה זצ"ל, כבר משנות ילדותו ניכר היה המנוח ביראת השמים המיוחדת שהייתה לו ובאצילות מדותיו, גם בהיותו נער צעיר היה המנוח יושב ועוסק בתורה יום ולילה.

הגאון הצדיק רבי משה שלמה זצ"ל היה מזקני עדת תימן, במשך כל חייו היה המנוח מחשב לאחד מגדולי המוהלים והשוחטים בקרב יהדות תימן, רבים היו מתייעצים עמו בדבר השם זו הלכה, והוא בהארת הפנים המיוחדת שהייתה לו היה מחזק ומקרב כל אדם באשר הוא.

כל חייו היו מקשה אחד של ניסי ניסים, במהלך חייו ניצל מכמה וכמה תאונות שהיה מעורב בהם, כשהוא יוצא ללא פגע גם באירועים שהיה נראה כי סכנה של ממש נשקפת לחייו.

בשבוע האחרון סבל הגאון הצדיק רבי משה שלמה זצ"ל מיסורים קשים ובשל כך הוא פונה לבית החולים שם החליטו הרופאים להרדימו, מאז מצבו החל להידרדר אט אט עד שבשעות האחרונות השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הותיר אחריו זרע ברך ה' בניו הרבנים הגאונים:

רבי יעקב שלמה שליט"א,

רבי נתן שלמה שליט"א,

רבי אבישי שלמה שליט"א ראש כולל ורב קהילות חשובות בשעריה פ"ת,

רבי אליהו שלמה שליט"א

יעקב מלמד 12.07.2020 14:24


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!