הבשורה? צפו כעת! ומה הסגולה המוכחת למגיפת הקורונה

לתרומה ישירה – לחצו כעת כאן

בס"ד

כולנו חוששים מפני הבלתי נודע?

לא יודעים מה ילד יום?

מצד אחד מהפרסומים עולה כי חוזרים לשגרה, ומצד שני הנגיף הקטלני ממשיך להשתולל ולגבות נפשות רבות ויקרות ל"ע בכל פינה וזווית.

אז איך נעשה את ההשתדלות שלנו?

אנו חייבים לעשות כאן צעד דרסטי לשינוי המצב!

וכאן ההזדמנות שלנו לעצור את המגיפה והמשחית – עד ל"ג בעומר הבעל"ט!!!

צפו כעת בסרטון המדהים!!! והצטרפו למיזם שיחבר יחדיו רבבות יהודים >>

לצפיה לחצו על התמונה כאן

לחסומים ניתן להוריד את הסרטון בג'מבו מייל (קל מאד להורדה) להורדה – לחצו כאן

מוקד ההרשמה לכל הפרטים והעדכונים:

03-506-06-78 | sm3088885@gmail.com

כל הפרטים על המיזם – לחצו כאן

מה הסגולה המוכחת לעת מגיפה?

בשנת ה’תקי"ב, התעורר קטרוג גדול, לא עלינו, על העיר מז’יבוז’. אנשים, נשים וטף, חלו במגפה שפרצה בעיר, והגיעו עד כדי גסיסה רחמנא ליצלן. ותהי צעקה גדולה בעיר, כי אין בית אשר אין שם חולה או שניים.

במר נפשם, פנו נציגי העיר אל הבעש”ט, והתחננו בפניו להרבות עבורם בתפילה. מורנו הבעש”ט השיב שאינו יכול להושיעם. רק הם בכוחם להחליש או לבטל את רוע הגזרה.

הבעש”ט הסביר להם את פירוש התפילה "'ותהי לרצון תמיד עבודת ישראל עמך'. עבודת ישראל היא זו שעושה רצון תמיד להחליש את הגזרה ולבטלה. ומהי עבודת ישראל שעומדת תמיד לפני ה' יתברך לעשות רצון? אלו האותיות שבתורה, בהשתתפות כל תושבי העיר".

הנוכחים קיבלו על עצמם לכתוב ספר תורה על ידי כל תושבי העיר, ומורנו הבעש”ט ציווה לסופרו ר’ צבי הצדיק שיתחיל מיד בכתיבת ספר התורה. עם תחילת הכתיבה, החלו חולי העיר להירפא.

ויקראו לספר התורה הזה בשם, "ספר התורה בעל המופת“.

לאור התפשטות מגפת הקורונה הנוראה בשכונות היהודיות בניו יורק, אשר לא פסחה על אף אחת מכל קהילות הקודש, החליטו מספר יהודים בהתייעצות עם רבני הקהילות השונות להתחיל בכתיבת ספר תורה מיוחד להגנה והצלה, והם פונים בקריאה נרגשת לכל עם ישראל, ליטול חלק ביוזמה נפלאה זו.

המיזם זוכה להסכמתם ותמיכתם של מרנן ורבנן, גדולי ישראל, מכלל העדות והמגזרים.

כל הקהילות נכוו ונפגעו מהמגיפה האיומה. כאלו שפחות וכאלו שיותר, אך בכולם הפגיעה היא קשה לאין ערוך. רבים מבני משפחתנו, שכנינו, חברינו ומכרינו זקוקים לרפואה שלימה וקרובה ממחלת הקורונה האיומה.

הבה נתאחד ונבקש כאיש אחד בלב אחד רחמי שמים מיוחדים. נתחנן לה', "אנא, מגר את הנגיף הארור הזה מקרבנו. שלח רפואה שלימה לחולי עמך, עכשיו!“

וגם – הסגולה בכתיבת ספר תורה – לבנים ולישועות גדולות!

"וְעַתָּה כִּתְבוּ לָכֶם אֶת הַשִּׁירָה הַזֹּאת וְלַמְּדָהּ אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל" (דברים ל"א, י"ט).

המצווה האחרונה במניין תרי"ג מצוות התורה, היא מצות כתיבת ספר תורה, הנלמדת מפסוק זה, והמצווה הראשונה היא מצות פרייה ורבייה.

ודבר נפלא מצאנו בספר "ברכת מועדיך לחיים" (להגר"ח פלאג'י זצ"ל חלק א' דרוש א' לספר תורה): "שמעתי מפי קדוש אבינו מלכינו, הגאון המפורסם מרן זקני ז"ל (בעל ה'חקרי לב'), שקבלה בידם, דכמה חשוכי בנים שלא הולידו כלל, על ידי שקיימו מצות כתיבת ספר תורה זכו להיבנות והולידו בנים ובנות", עד כאן.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!