אבל ביהדות תימן: הלך לבית עולמו מנגיף הקורונה הרב שלמה קהלת זצ"ל

הרב שלמה קהלת | צילום: ארכיון המאורות

המנוח הצדיק רבי שלמה קהלת זצ"ל היה מדמויות ההוד של שכונת נווה אחיעזר בבני ברק שם התגורר במשך עשרות שנים, כל מכריו מעידים על אדם שעבד את קונו באמת ובתמים. ימים ספורים קודם לפטירתו חלה הגאון רבי שלמה קהלת זצ"ל בנגיף הקורונה ומאז מצבו הידרדר במהירות רבה.

מבני ברק מגיע הידיעה הקשה על הסתלקותו בעיצומו של יום שמחת תורה, הישיש הצדיק רבי שלמה קהלת זצ"ל, רב בית הכנסת "דברי קהלת" בעיר בני ברק ומזקני תימן.

מכריו ובני משפחתו מספרים לאתר המאורות – על דמות מיוחדת ואצילית, אשר הנהיג את בית מדרשו ברמה קרוב ליובל שנים, הקפיד מאד על שיחה בטילה בבית הכנסת, והיה מודל לחיקוי בקרב רבים בשכונת נווה אחיעזר בבני ברק.

תושבי השכונה אומרים כי על אף גילו המתבגר, היה ניתן לראותו גם בשבועות האחרונים משכים לבית המדרש בשעות המוקדמות של הבוקר לעבודת ה', לתפילת ותיקין ולמקווה טהרה, בשמחה ובדיצה. היה אף בעצמו עד השנים האחרונות ממש, להעיר את האברכים שהיו מתפללים עמו מדי יום ביומו, וזכה להיות בדעה צלולה עד יומו האחרון. 

כמו כן, המנוח זצ"ל אף למד בחברותא שנים רבות עם הגאון הגדול רבי אהרן מחפוד שליט"א ראש ישיבת תורה ושלום בבני ברק.

רבי שלמה זצ"ל נדבק בנגיף הקורונה בשבוע האחרון, והלך לבית עולמו בביתו. אחיו הוא של הרב סעדיה קהלת זצ"ל – בן 95 שנה היה בפטירתו.

מסע הלוויתו יצא אמש (מוצאי שבת וחג שמחת תורה) מביתו בעיר בני ברק.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!