הופיע! סדרת ספרים נפלאה מאוצרותיו של מרן גאון ישראל רבי שלמה קורח זצ”ל • מחיר מבצע לידידי המאורות

לרכישה כעת – לחצו כאן

אור חדש הופיע וזרח בעולם התורה, עם הופעתם של סדרת ספרים נוספת מבית גנזיו ואוצרותיו של מרן גאון ישראל רבי שלמה קורח זצ”ל רב העיר בני ברק וזקן רבני תימן.

רבבות תלמידיו ומוקירי זכרו בארץ ובעולם, אשר שמחים כמוצאי שלל רב על כל אות ותג חדש מתורתו וממשנתו, התבשרו בבשורה המרנינה כל לב, עם צאתם של סדרת ספרים חדשה ממשנת מרן זיע”א, לרגל יום השנה השני לפטירתו.

כפי הידוע, דרכו הייחודית אשר הייתה באמנה עמו, שמעולם לא היה מלקט חידושים מספרים אחרים, והיה מחנך להתרחק מן הליקוטים ומן המלקטים, ואף לא היה כותב הדברים אלא לאחר ליטושם הדק היטב בעומק עיונו הזך והטהור. אשר על כן, ספרי מרן זיע”א אכן זוכים להיות לנכסי צאן ברזל בעולם התורה ההלכה והרבנות, מאחר וספריו הינם בגדר “חידוש” מיוחד ומופלא שלא ניתן למצוא במקומות אחרים. 
בסדרת הספרים החדשה שיצא לאור עולם כעת לרגל יום ההילולא, ניתן למנות: “קובץ שירה וקינה” – אוצר בלום של שירה ופיוט וקינות מוסר, בענייני מידות ודרך ארץ, חצובים מלהבות אש מלב נקי וטהור של מרן המחבר זצ”ל. וכלשון הגהמ”ח זצ”ל: “דמעת שירי חמה רוממה, פותחת שערי נפש ונשמה”.

ספר “דברי תורה” – דברי מוסר, מחשבה והגות על סדר פרשיות התורה, ווארטים ופרפראות על סדר הפסוקים לכל ופרשה ופרשה – דברי חכמת חיים, השקפת עולם ותובנות מאלפות לחיי היום יום, שנכתבו בשפה קצרה ברורה וקולחת!

“תולדותיהם מאירי עיניים” – ספר הזכרון “שפתי מלך” – ככלות שנתיים להסתלקותו לשמים מרומים, הופיע ויצא לאור ספר הזכרון לזכר מרן הגאון רבי שלמה קורח זצ”ל, מתולדותיו חייו ופעליו לצד מאמרי זכרון ופסקי הלכה מתורתו ומשנתו. ונלווה לזה ספר “המאור הגדול” – לזכר זקינו רבה הראשי האחרון של תימן מרן הגאון רבי עמרם קורח זצ”ל.
ספר “פלאי התביר” על חומש בראשית – חיבור נדיר ומיוחד – יצירת מופת הכוללת בתוכה חידושים וביאורים, מחלוקות תנאים ואמוראים ופירושי הראשונים והאחרונים הנלמדים מטעמי המקרא, שחוברו בידי אמן בנו של מרן זצ”ל הגאון רבי עמרם שליט”א רב קהילת תורת חיים ביתר עילית.

ניתן להשיג את ספרי הגאון זצ”ל, במשרדי מכון המאורות בטל’: 8416* שלוחה 11 או בדוא”ל: sm088302222@gmail.com


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!