היערכות נרחבת לרגל יומא דהילולא של גדול המקובלים והמכוונים בדורות האחרונים – רבינו הרש"ש הקדוש זיע"א הטמון בהר הזיתים בירושלים | כל המידע

היערכות נרחבת לרגל יומא דהילולא של גדול המקובלים והמכוונים בדורות האחרונים – רבינו הרש"ש הקדוש זיע"א הטמון בהר הזיתים בירושלים * הוכשרו מתחמי הענק בהר הזיתים לקליטת אלפי העולים לציונו * כל הפרטים על יום ההילולא ההיסטורי

בימים אלו נשלמים ההיערכות וההכנות לקראת יומא דהילולא רבה של מרנא ורבנא הרש"ש (רבי שלום שרעבי) הקדוש זיע"א, גדול המקובלים בדורות האחרונים ובעל 'שער הכוונות' ושאר ספרים, בו צפויים לפקוד המונים רבים מעמך בית ישראל לצד גדולי ישראל שליט"א את ציונו שבהר הזיתים בירושלים. 

רבינו הרש"ש נודע ברוב קדושתו וצדקותו לדורות עולם, ובקרב חכמי המקובלים – בפרט וגדולי ישראל – בכלל, נישא שמו בחרדה ובהערצה רבה. סיפורי מופתים וישועות נודעים ומהלכים סביב דמותו רבת האנפין, ורבים רבים עולים במשך ימות השנה לפקוד את ציונו שבהר הזיתים בירושלים, להיפקד בדבר ישועה ורחמים.

כמדי שנה בשנה, אף השנה לקראת יום ההילולא של הרש"ש ביום רביעי י' בשבט תש"פ, צפויים לעלות ולפקוד את ציונו הקדוש – המונים רבים, גדולי ישראל, תלמידי חכמים לצד עמך בית ישראל, מכל רחבי הארץ והתפוצות, לציונו הקדוש השוכן כבוד בהר הזיתים בירושלים. 

ממארגני ההילולא – ישיבת "מאורות הרש"ש" בראשות הרב יהורם יפת שליט"א, בשיתוף עם מועצת בתי העלמין בירושלים בראשות הרב צוריאל קריספל שליט"א – מוסרים, כי אלפים רבים צפויים בע"ה להשתתף במעמד ההילולא בציונו הקדוש מכל רחבי הארץ במסירות נפש רבה, על אף מזג האוויר הסוער שישנו בדרך כלל באותם ימים, ופעמים אף צפויים שלגים וסופות קשות.

עוד מוסרים מארגני ההילולא – כפי מיטב המסורת מדי שנה, שוקדים מארגני ההילולא על הפקת ההילולא המסורתית לזכרו של הצדיק רבינו זצוק"ל במספר מוקדים ברחבי הארץ, וכן על השקת הגליון המיוחד לרגל יומא דהילולא שפורסם בכל רחבי הארץ והתפוצות. פרטים יבואו.

שימו לב!

עקב העלויות הרבות בהכנת ההילולא, המסתכמים בסך של עשרות אלפי שקלים, המעוניינים להיות שותפים בהנצחת מורשתו של הצדיק, יש ליצור קשר עם הנהלת המוסדות בטל' – 1800-30-27-77. במוקד זה אף יהיה ניתן להעביר שמות לתפילה ישועה והצלחה בכל ימות השנה, ובפרט ביום ההילולא המסוגל לישועות גדולות.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!