עלון משכן שילה לפרשת קורח ה'תש"פ – מעשה מדהים ומפעים מובא בגיליון במדור הסיפורים | חובת קריאה!

לעיון או הורדת הגיליון – לחצו כאן

והנה הסיפור המלא – לתועלת הרבים!

האם נמצאה תרופה לנגיף?

האות שהסירה את הקורונה

גם בימים אלו – ימי החזרה ל"שגרת קורונה" ועם שיעור הירידה (הדרמטית) בתחלואה בשבועות האחרונים, העולם כולו עסוק בחיפוש אינסופי אחרי תרופה או חיסון שימנע את התפשטות הנגיף המסוכן הזה, שחולל שמות, והותיר אחריו נזקים כבדים ועצומים בכל העולם כולו, כאשר בפרט החשש הכבד מפניו הוא בעונות הבאות ומפני התפרצות חוזרת של גל נוסף וקשה מקודמו ח"ו. גם ביהדות התורנית לצערינו פגע הנגיף קשות וחללים רבים הפיל. כולנו תרים אחרי סגולות וקבלות טובות אשר יביאו את הישועה לביתנו שלא נדע שום צער ומכאוב.

את הסגולה הבאה שעליה תקראו ואליה תיוודעו בשורות הבאים, ככל הנראה לא רבים שמעו עליה:

כשעלו ובאו למעונו של שר התורה מרן הרב חיים קניבסקי שליט“א ושאלו אותו, האם כתיבת אות בספר תורה, יש בכוחה למנוע את התפשטות הנגיף ועצירת מגיפות ומחלות. השיב מרן שר התורה שליט"א, כי אכן ובכוח כתיבת ספר תורה בכוחה למנוע ולהביא את הישועה וההצלה מהנגיף הנורא הזה.

להלן מעשה מדהים ומצמרר כאחד, שאירע לפני קרוב לכשלושה שבועות (מעת כתיבת השורות) בעקבות סגולה נפלאה ובדוקה זו.

יהודי חסיד לאחד האדמו"רים הנודעים בארץ הקודש, עובד ה' וירא שמים, היה הולך כדרכו לעשות קניות פעם ביומיים, חלב, גבינה ולחם לבני ביתו.

באחד הימים הוא החל להשתעל, ותחושת חולשה תקפה את גופו במלא העוצמה והכאב. הוא לא ייחס לכך חשיבות, ותלה את החולשה המפתיעה במזגן שהודלק במשך כל השבת האחרונה על שש עשרה מעלות קור.

אבל את חששותיו הוא לא פיזר מעבר למשפחה הגרעינית שלו, ולכן על דעת עצמו הוא החליט להישאר בביתו ובחדרו, בבידוד, לדעת מה ילד יום.

יומיים לאחר מכן, העסק כבר נהיה יותר חמור. לפתע הוא חווה קשיי נשימה ושיעולים חריפים שמעולם לא חווה, אלו היו רק חלק מהתסמינים שהוא הרגיש, ואשר גרמו לו לכמעט אפס תפקוד בחייו הפרטיים, ומי מדבר בכלל על חיי ומטלות הבית, שבתפקיד אבא הוא מחויב לעשותם.

האברך הנ"ל מתקשר לרופא המשפחה, ומדווח לו על תחושת החולי שעוברת עליו. רופא המשפחה שמע את דבריו וקבע לו בדיקת קורונה עוד לאותו היום, בשעות הערב. ואכן, תוצאות הבדיקה לא איחרו מלבוא, וכבר לאחר יומיים קיבל תשובה חיובית שהוא אכן נשא של הנגיף.

עוד לפני שהספיק לספר על הבשורה הרעה לבני ביתו ומשפחתו, ולייתר מכריו שזקוקים להיכנס לבידוד, שוב הוא מקבל טלפון בהול מקופת החולים, כאשר הם דורשים ממנו, כי עליו להתפנות במיידית לבית החולים, כיון שמצבו מוגדר קל עד בינוני רח"ל, זאת מאחר שמערכת הריאות שלו נפגעה גם.

הוא אורז ציוד ומתכונן לאשפוז ממושך. אמבולנס מגיע, ולוקח אותו לבית החולים הדסה עין כרם, שם הוא מתאשפז במחלקת ’כתר‘ לחולי קורונה, עם סיוע ועזרה צמודה של רופאי המחלקה הלבושים בסרבלי מיגון מיוחדים.

לצערנו, מצבו לא נשאר כפי שהיה והחל להידרדר אט אט.

רופא שהיה בחדרו אף אמר לו, כי אם כך המצב ימשך, בעוד ימים ספורים יאלצו להרדים ולהנשים אותו. כמובן, שהוא התפלל וקיווה שזה לא מה שיקרה. בסך הכל אבא צעיר, ילדים קטנים בבית ואישה שממתינה לבעל בריא כבתחילה.

באחד הימים, רעייתו מתקשרת אליו ואומרת לו בשמחה, כי היא שמעה על סגולה מיוחדת של הצטרפות לכתיבת ספר תורה, וכי היא עצה טובה ובדוקה בכדי להינצל ממגיפות ומהנגיף הנורא הזה, זאת על ידי רכישת שותפות בכתיבת ספר התורה להצלה מהנגיף. כמובן שהוא אישר לה לרשום על עצמו אות בספר התורה שיצא במיוחד עבור הצלת עם ישראל…

קוראים יקרים! לא עברו חמישה ימים(!), וכבר החליטו הרופאים לבצע בו בדיקה אקראית לבדוק אם הנגיף עדיין בגופו, והנה לשמחתו ולשמחת רופאיו, אין שום זכר וסימן לנגיף בגופו… גם בדיקה שניה שנעשתה לו, בשרה על תשובה שלילית אודות הנגיף, לשמחתו ולשמחת כל בני משפחתו קרוביו וחבריו…

אך כאן לא מסתיים הסיפור!

ביום בו השתחרר החולה מבית החולים, הוא סיפר את הסגולה שעשה אף לחבר חדר שלו, שאף הוא שכב על מיטת חוליו בעקבות הידבקות בנגיף, ואמר לו שזו היא סגולה בדוקה להינצל מכל דבר רע ומחולי ומצרה בעת מגיפה.

אותו חולה – חבר חדר של מיודענו החסיד – לא היה שומר תורה ומצוות, בלשון המעטה. אבל ששמע זאת, ויותר מכך, אף ראה זאת מול העיניים, החליט שגם הוא עושה את הצעד הזה, ולקח על עצמו אות בספר תורה.

ובינתיים החולה הראשון, שב לביתו וחזר לתפקד במלוא המרץ בבית, כאשר אדרבה כעת הוא יכול להיות יותר רגוע, שהרי מי שנדבק בנגיף והבריא, הרי שהוא כבר מחוסן מפני הדבקות נוספות, כיון שכבר גופו פיתח נוגדנים נגד הנגיף.

זמן מה לאחר שחרורו, והנה הוא מקבל טלפון. על הטלפון היה החבר חדר ששמע את הסגולה שעשה אותו חסיד, וכפי עצתו אף הוא לקח על עצמו אות ושותפות בספר התורה, והוא מתקשר לבשר לו בשמחה רבה, כי ברוך ה‘ אחרי פחות משבוע הוא קיבל תוצאות שליליות, והתבשר אף הוא שהוא הולך להשתחרר לביתו, לחיק משפחתו.

האברך ששמע את דבריו, שמח שמחה גדולה יחד עם החולה המאומת הנוסף – שכעת הינו בריא אולם ומהלך על רגליו כאחד האדם, ויחדיו שמחו שמחה שלימה על כך שאכן הסגולה שקיימו שניהם מועילה וקיימת, והתוצאות בשטח – נראות במוכח.

לתועלת הרבים, הננו לצרף את הפרטים והדרך לרכישת הזכות הזאת, כי בימים אלו יצאו בישיבת 'מאורות הרש"ש' במיזם אדיר של כתיבת ספר תורה מיוחד לסיוע חיסון והצלה נגד מגיפת הקורונה.

המעוניין לרכוש אותיות ולהביא בזה את הישועה לביתו ולמשפחתו
יפנה בהקדם אליהם – בטל' – 03-506-76-08 / 054-5400-1111 / sm3088885@gmail.com

(אור השבת – הרב דניאל ח. אלפסי)


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!