חשיפה מיוחדת ובלעדית: מה דעתם של גדולי רבותינו מרן הגר"ש קורח ומרן הרב עזריה בסיס זצ”ל – על חיסוני הקורונה? כל הפרטים

הגאון רבי עמרם קורח שליט"א רב ק"ק תורת חיים ביתר עילית ובנו ממשיך דרכו של מרן הגאון רבי שלמה קורח זצוק"ל זקן רבני תימן בדור האחרון, ומי ששימש כרבה של העיר בני ברק עשרות בשנים. 

בריאיון מיוחד ל'המאורות' לשאלת המראיין הרב יוסף גפן, אומר הרב: "לדעתי גם אבי מרן זצ"ל, היה מצטרף לקריאתם של גדולי ישראל ורוב מומחי הרפואה בעולם, והיה מורה ובא להתחסן מפני נגיף הקורונה. דברים אלו אני אומר, לאחר שזכיתי להסתופף בצילו של מו"ר אבי שנים רבות ומהיכרות את דעתו ואת דרכו לימודו החד. אמנם, צריך לזכור שגם ליתר החיסונים כמו החיסון נגד החצבת וכדומה, היו שהתנגדו לזה בתוקף, אך דעת אבי מורי הייתה כדעת רוב חכמי הרפואה, וכן נראה אף בנדון חיסוני הקורונה".

כן, כפי שדיווחנו אמש כאן באתר המאורות, נערך ריאיון מיוחד עם חתנא דבי נשיאה הגאון הרב ארז רמתי שליט”א מרבני העיר ראש העין, וחתנו של מרן הגאון רבי עזריה בסיס זצ"ל רבה של ראש העין ומגדולי רבני תימן, אשר בדבריו הביא וחשף לראשונה שאף דעת חמיו מרן הרב עזריה בסיס זצ”ל, אחרי היכרות וההיסתופפות בצילו רבות בשנים, בודאי שהייתה שיש להתחסן ולעשות כפי דעת חכמי הרפואה בעת הזאת.

כמו כן, גם בנו ממשיך דרכו הגאון רבי יחיאל בסיס שליט”א ראש כולל אהל מועד, נשא דברים אמש בכינוס הרבנים בדיון בנושא חיסוני הקורונה, ואף הוא הביא בדבריו שמן הסתם כן הייתה דעת אביו מרן הרב עזריה בסיס זצ”ל בעניין חיסוני הקורונה, והביא מקרים ואירועים דומים שאירעו עם הרב זצ”ל המשליכים להנהגת החיסונים בזמן זה.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!