כעת בשידור חי: החל מהשעה 16:00 משדר זכרון ענק לרגל יום הילולת מרן הגאון רבינו שלמה קורח זצ"ל | באתר המאורות ובקו המאורות – כל הפרטים

היום! ההילולא המרכזית לרגל יום השנה השני להסתלקותו של מרן הגאון הרב שלמה קורח זצ"ל – רב העיר בני ברק וזקן רבני תימן | משדר ענק מציונו בסנהדריה

הרב שלמה קורח זצ''ל.JPG

לרגל יום השנה השני להסתלקותו של רב העיר בני ברק וזקן רבני תימן, מרן הגאון הרב שלמה קורח זצ"ל, ולאור המצב הנוכחי עם מגיפת הקורונה, שאינו מאפשר קיום אירועים עצרות והילולות המוניות כמדי שנה. 
תלמידי ומקורבי הרב בארץ ובעולם אינם מוותרים, ונערכים להילולא מרכזית לזכרו לרגל יום השני, שהשנה תתקיים במתכונת קורונה – משדר ענק לזכרו ולעילוי נשמתו הטהורה בסמוך לציונו ברחבת בית העלמין סנהדריה בירושלים, שיועבר בשידור חי לרבבות צופים ומאזינים באמצעים הטכנולוגיים השונים. 


המשדר יתקיים ביום ראשון הקרוב י"ד תשרי ה'תשפ"א, בין השעות 16.00 ל-20.00 אחה"צ, בין היתר במשדר המיוחד יתקיימו ראיונות מיוחדים עם גדולי הרבנים, מקורבים, תלמידים ואישי ציבור, ובהשתתפות בנו ממשיך דרכו, הגאון רבי עמרם קורח שליט"א רב ק"ק תורת חיים ביתר עילית. כן לראשונה בהפקת ענק – יוגש השיר ההיסטורי "איש המידות" לזכרו של הרב זצ"ל, בו משתתפים גדולי הזמר המזרחי: איציק אשל, מידד טסה, אלעד שעאר, אבישי אשל ועשרות כנרים ונגנים.


בשיאו של המשדר תתקיים תפילת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א על ציונו הקדוש, לישועת והצלת עם ישראל מנגיף הקורונה, כפי מיטב מסורת יהודי תימן, הנודעת רבות בכוח תפילתה. לאחר מכן יוצג על מסכי ענק, מצגת מרגשת מחייו של הרב זצ"ל.


המעמד הגדול יועבר בשידור חי בערוצי ובאתרי הקודש: קול חי, הידברות, בחדרי חרדים, ערוץ אלפיים, כל רגע, ערוץ היהדות העולמי, אתר המאורות – ערוץ התוכן וההלכה ליהדות תימן ועוד. כמו כן, יהיה ניתן להתחבר למעמד בשידור חי טלפוני בטלפון – 8416* או 03-30-88-88-5.

בשיחה עם מארגני ההילולא – ראש מוסדות מאורות הרש"ש הרה"ג רבי יהורם יפת שליט"א הוא אומר, העמדנו צוות מיוחד שפועל בימים האחרונים ללא לאות על הפקת המעמד בצורה הטובה ביותר – על אף הקשיים שנערמים לפתחם במצב חירום של מגיפת הקורונה – בפרט שמדובר כאן בכבודו של רבינו הגדול זצ"ל שהכרת הטוב גדולה אנו רוחשים לו, ובודאי זכות גדולה ונעימה היא לנו לקחת חלק בהפקת ההילולא, כהמשך לשרשרת המפעלים הכבירים בקרב בני קהילות קודש תימן בפרט במשך כל ימות השנה.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!