מעשה מדהים שנשלח למערכת: סיפור ההצלה מנגיף הקורונה לקבוצת סיכון | חובה לקרוא

הרב יפת טיירי שליט"א בהכנסת ספר תורה לבית מדרשינו בבני ברק

לכבוד מוסדות מאורות הרש"ש נס ציונה

שלום וברכה.

ברצוני לשתף אתכם בסיפור ישועה והשגחה פרטית מדהימה שאירע בקרב משפחתנו.

אמי שתחי' מחמת גילה המבוגר מאד, נמצאת בקבוצת סיכון ולאור מצבה הרפואי אנו חוששים מאד שלא תבוא ח"ו למצב של חולי, בפרט מהנגיף המסוכן הזה.

והנה, ביום ג' בתמוז תש"פ בשעת לילה מאוחרת, אמי שתחי' קוראת לבוא אל מיטתה, והיא אומרת לנו שהיא מרגישה חולשה וחום, ואכן מיד מדדנו לה את חום גופה, והתברר כי חומה גבוה מאד.

יצרנו קשר עם אחות מהקופת חולים, והאחות שאלה מספר שאלות, ולפי התשובות שקיבלה, היה נראה לה שזה ככל הנראה חולי הקורונה ל"ע. היא אמרה לנו ליצור קשר בבוקר עם רופאת משפחה.

בבוקר יצרנו קשר עם הרופאה, והיא שאלה מס' שאלות ואמרה שנמתין מספר שעות ונראה איך מתקדם הדבר. לאחר כמה שעות ראינו שמצבה של אמי שתחי' מתדרדר יותר ח"ו ושוב עלה החום עוד ועוד.

מיד שוב דיברנו עם הרופאה, כשהיא פסקה – מיד לרוץ למיון! הזמנתי אמבולנס לאמי, כשלאחר מס' דקות הפרמדיק דופק בדלת ושואל אותנו מס' שאלות, ואמר שלפי התשובות ככל הנראה זה מחלת הקורונה וצריכים להתמגן היטב לפני שאנחנו מכניסים אותה לאמבולנס.

כששמענו את זה, הצטערנו אני וכל בני משפחתי צער גדול מאד, ומיד התעוררתי והתחלתי לומר פרקי תהלים רבים בעל פה לבורא עולם שיציל אותנו – את אמי – מיד המצב הנורא הזה שנקלענו אליו.

לפתע, נזכרתי שלפני זמן לא רב, בערב חג הפסח דאשתקד, אמי שתחי' שמעה על מוסדות מאורות הרש"ש שיצאו בכתיבת אותיות לספר תורה מיוחד להצלה וישועה מחולי הקורונה, שזה סגולה ידועה ומוכחת להינצל מהמגיפה. מיד אמי שתחי' רכשה מספר אותיות כשמה הפרטי, ובכך הקדימה בעזרת ה' רפואה למכה. ומיד נזכרתי גם בהבטחת רבותינו: ותפילה ותשובה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה. ואמרתי לכל בני הבית להתפלל לרפואת האמא, ולהתחזק בכל דבר הן בתורה והן בתפילה יותר בכוונה, וגם להרבות בצדקה ומעשים טובים.

וכך האמבולנס שהיה כבר מוכן לנסיעה, כמובן שלא נתן לאף אחד לעלות עם אמא ללוותה לבית החולים, וכך נסעה לבדה לבית החולים כשאנחנו נשארים דואגים לשלומה הטוב בע"ה. נהג האמבולנס לפני שנסע, אמר שתוך כמה שעות יהיה תשובות, ונעמוד בקשר עם בית החולים, ובינתיים כולנו התאחדנו בתפילות וקבלות טובות לרפואת האמא היקרה.

לאחר מספר שעות יצרנו קשר עם בית החולים, אך אמרו לנו שטרם הגיע התשובה, ויש להמתין. וכך המשכנו בתפילה ובמעשים טובים ביתר שאת לרפואתה השלימה. ושוב התקשרנו לאחר מס' שעות, ושוב אמרו שאין עוד תשובה. לאחר מכן התחזקנו מאד מאד באמונה בה' יתברך, והחלטנו בדעתנו שאחרי כל הקבלות הטובות והצדקה המרובה שתרמנו להצלת האמא ורכישת הזכות והחלק הענק בספר תורה המאוחד להצלה מהנגיף הקשה הזה, אמרנו שבעזרת ה' יהיה רק בשורות טובות ואמנו תחלים לגמרי ואף תצא שלילית!

לאחר מספר שעות שוב התקשרנו לבית החולים, ואז כבר אמרו לנו ב"ה שהכל בסדר, וזה לא קורונה והיא שלילית. ובס"ד עצומה כעבור מספר ימים אף היא שוחררה לביתה, לא יאומן כי יסופר.

וברוך ה' אנו מודים לבורא עולם על כל חסדו וטובו שעשה ועושה עמנו בכל עת ובכל שעה, ובפרט בזמן כל כך קשה שהיינו כל כך לחוצים לרפואתה של אמנו וסבתנו היקרה, שברוך ה' הודות לתרומה היקרה שלה לספר התורה המיוחד הזה, זכתה לשוב לאיתנה הראשון, ואנו מודים לכם על הכל וברוכים תהיו לעד ותזכו תמיד להגדיל תורה ולהאדירה, אמן.

בברכה,

בנימין ס. דהאן

054-8404241

אשדוד


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!