ראיון מרתק עם הרב נחמיה בלושטיין מנהל קופ"ח כללית במגזר החרדי – על ההתמודדות בתקופת הקורונה ועל שירותי רפואה והלכה המיוחדים לקהילות תימן בשיתוף קו ההלכה המאורות לק"ק תימן

ראיון ראשוני ומיוחד

עם הרב נחמיה בלושטיין מנהל מגזר החרדי – מחוז דן פ"ת

על ההתמודדות של שירותי בריאות כללית במשבר הקורונה | ועל שירותי רפואה והלכה המיוחדים לקראת צום תשעה באב בצל הקורונה – בשיתוף קו ההלכה העולמי לקהילות תימן 'המאורות' בראשות הגר"י יפת שליט"א | כל הפרטים

ראיון מיוחד קיים אמש מנהל המגזר החרדי בשירותי בריאות כללית במחוז דן פתח תקווה – הרב נחמיה בלושטיין, בקו המאורות – הקו העולמי ליהדות תימן בראשות הגר"י יפת שליט"א. 


בראיון המיוחד שהעניק הרב בלושטיין, שוחח בהרחבה על ההתמודדות המיוחדת עם נגיף הקורונה במרפאות כללית בארץ, ובפרט בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ, בהם עובדים מנהלי הקופות ומומחי כללית לשירות הציבור מסביב לשעון, על מנת לזרז את הליך הבדיקות, ועל מנת לקטוע את שרשרת ההדבקה ככל שניתן.

בדבריו הזכיר הרב בלושטיין על שיתוף הפעולה הפורה בין קהילות תימן ברחבי הארץ למרכז שירותי בריאות כללית, כאשר 'כללית' מכירה בציבור הגדול של קהילות תימן, ומשתדלת ככל שניתן להעניק לקהל גדול ונכבד זה את מירב השירות אליו הוא נצרך.

זאת מלבד – מזכיר הרב בלושטיין – כאשר נציגים רבים מבני הקהילה התימנית פזורים בכל רחבי הארץ על מנת לעזור ולסייע ככל שנדרש לקהילה באופן מיידי וקל, ביניהם ניתן למנות את הרב יהונתן צוברי – מנהל מרפאת מרכז בעלי מלאכה 'כללית', הרב יחיקם גמליאל – ממנהלי קשרי הלקוחות בעיר אלעד, הרב שילה גרמה – פעיל מלוניות קורונה ועוד רבים. כמובן – אומר הרב בלושטיין – שנכניס עוד ועוד אנשי ציבור מהקהילה ככל שידרש, זאת על מנת שהמבוטחים יקבלו את מיטב השירות הנדרש.

בסיום דבריו, הביא הרב בלושטיין את הבשורה הנפלאה לקהילות תימן לקראת צום תשעה באב בצל הקורונה, על מיזם מיוחד של שירותי בריאות כללית בשיתוף קו ההלכה העולמי לקהילות קודש תימן – כאשר עשרות רבנים ומורי הוראה יחד עם מומחי הרפואה של כללית יתנו מענה לבני הקהילה בשעות מתוגברות לקראת הצום, כאשר שאלות רבות וסבוכות עולות בימים אלו לשולחנם של הרבנים ומורי ההוראה.

אנו כאן נשוב ונעדכן על כל הפרטים על המיזם לקראת יום תשעה באב.

להאזנה לראיון המלא

חייגו כעת: 8416* שלוחה 2>5


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!