ברוך דיין האמת: מחשובי קהילת יהדות תימן – הרב יהודה שאקי זצ"ל חלה בקורונה ונפטר

צילום: משה גולדשטיין
צילום: משה גולדשטיין
צילום: משה גולדשטיין
צילום: משה גולדשטיין
המנוח הרב יהודה שאקי זצ"ל השקיע את כל חייו לתורה ולעבודה. הוא התגורר במשך שנים רבות בקריית צאנז בנתניה והוא זכה לחביבות מיוחדת מכ"ק האדמו"ר שליט"א. האדמו"ר הקודם בעל ה'שפע חיים' מצאנז ליווה אותו לחופתו. לפני כשלושה שבועות הוא חלה בנגיף הקורונה ומאז מצבו הידרדר.

ברוך דיין האמת: ביום שישי האחרון הלך לעולמו הרב רבי יהודה שאקי ז"ל מחשובי קהילת יהדות תימן בישראל ומוותיקי תושבי קריית צאנז בנתניה זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השישים ותשע לחייו.

המנוח רבי יהודה שאקי ז"ל התגורר שנים רבות בקריית צאנז שבעיר נתניה. הוא זכה לחביבות מיוחדת אצל כ"ק האדמו"ר בעל ה'שפע חיים' מצאנז זיע"א עד כדי כך שביום חופתו האדמו"ר ליווה אותו אל תחת החופה והשתתף בשמחתו הגדולה.

את כל חייו הקדיש המנוח לתורה ולעבודה, מכריו מספרים כי הוא זכה להעמיד בנים תלמידי חכמים ההולכים בדרכו כאשר הכל בזכות הדוגמא האישית המיוחדת שנתן כל חייו, משעות הבוקר המוקדמות ועד שעות הלילה המאוחרות הוא הגה בתורה הקדושה.

לפני כשלושה שבועות הוא נדבק בנגיף הקורונה מצבו ידע עליות ומורדות עד שביום שישי האחרון השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב.

מסע ההלוויה יצא ביום שישי האחרון בראשות כ"ק האדמו"ר מצאנז שליט"א אשר ספד לו תמרורים. מסע ההלוויה המשיך עד לבית החיים בעיר שם הוא נטמן למנוחת עולמים.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

הרבי ה'שפע חיים' מלווה את הרב שאקי לחופתו


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!