פרסום ראשון: מעמד תפילת מרנן ורבנן שליט"א לישועת עם ישראל מנגיף הקורונה בעקבות התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה – הגל השני

בעקבות התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה – הגל השני ■ מעמד תפילה נדיר והיסטורי בראשות מרנן ורבנן שליט"א ועל פי נוסח יהודי תימן הידוע כמסוגל לישועות גדולות


בשעה שהעולם כולו חושש מפני הנגיף המקרוסקופי המכונה – 'קורונה', אשר פרץ לחיינו בצעדי ענק ומותיר נזקים רבים ועצומים בכל המערכות האפשריות בחודשיים האחרונים. עד לפני שבוע וחצי בלבד(!), היינו בשאננות יתירה כאן בארץ ישראל בכל הנוגע למגיפה, וכבר היא התחילה לרדת מעל סדר היום, וכבר היינו בטוחים שהנה המגיפה מאחורינו ובכך חזרנו לשגרה בטוחה, כאשר מספר החולים ירד באופן משמעותי וכך גם מספר המתים, עד שבאה המציאות וטפחה על פנינו לצערינו הגדול, כאשר בשבועיים האחרונים אנו עדים להתפשטות נרחבת כאן בארץ ישראל הפוגעת קשות במערכות החינוך ואף במערכות הבריאות, כאשר מדי יום ביומו נרשמים עשרות ומאות חולים ל"ע.


בעקבות המצב הקשה ולאור ההתפשטות המסוכנת של הנגיף, בעצת מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א ובהשתתפותם, במרכז הרוחני העולמי 'המאורות' נערכים בס"ד לקיום המעמד האדיר וההיסטורי שיתקיים אי"ה בשבוע הקרוב.

על פי הוראת הרבנים, המעמד יתקיים על פי סדר התפילה הנהוג והמקובל של יהודי תימן וחכמיה, אשר ידוע ומפורסם מדורות עולם אשר הינו מסוגל לישועות גדולות ועצומות למעלה מדרך הטבע, כאשר התפילות והסליחות ילוו יחד עם תקיעת שופרות ואמירת י"ג מידות של רחמים, כפי מיטב המסורת של יהודי תימן. לאחר מכן תתקיים קבלת עול מלכות שמים עולמית בנוסח ספרד ע"י הרבנים שליט"א. 

המעמד ההיסטורי ייערך על פי הוראת משרד הבריאות, בראשות מרנן ורבנן עיני העדה שליט"א ובהשתתפות רבבות אלפי ישראל בארץ ובעולם יחד עם ילדי ישראל. מעמד זה נערך על ידי 'המאורות' – המרכז הרוחני ליהדות תימן שע"י מוסדות ישיבת מאורות הרש"ש בראשות הרה"ג רבי יהורם יפת שליט"א.
ממארגני המעמד נמסר, כי יהיה ניתן להתחבר בשידור חי בזמן אמת לכל מהלך מעמד תפילת מרנן ורבנן – בטל': 8416* או בשידור חי בצפיה. לקבלת קישור לצפיה שלחו בקשה למייל: sm088302222@gmail.com פרסים והגרלות יקרי ערך לכל הילדים שישתתפו במעמד בשידור חי. עוד נמסר ממארגני המעמד, כי בעקבות המצב לא תותר השתתפות ההמונים בשום אופן, כאשר המעמד עצמו יתקיים על פי הוראת והנחיית משרד הבריאות והביטחון.

לגבי מיקום המעמד המדויק, והמועד המדויק – תבוא הודעה נפרדת. אנא עקבו אחרי ההודעות.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!