טרגדיית הקורונה בקהילות תימן בבני ברק: בבית החולים תל השומר נפטר הרב מנחם ימיני ז"ל

טרגדיה עצובה: בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו הרב מנחם ימיני ז"ל מס' ימים לאחר שחגג בסוף השבוע את שמחת השבע ברכות לבנו במחלקת הקורונה בבית החולים שיבא בתל השומר. 'המאורות' לדמותו של הרב ימיני שהיה ממשכימי הקום של שכונת שיכון ה' בבני ברק 

הרב ימיני בתל השומר בשבוע האחרון

ברוך דיין האמת: בבית החולים שיבא בתל השומר הלך לעולמו הרב מנחם ימיני ז"ל משכונת שיכון ה' בבני ברק, שחגג בשבוע שעבר בבית החולים שיבא בתל השומר את שמחת נישואי בנו ביום שלישי שעבר והוא בן 69 בפטירתו.

עד אמש מצבו היה בינוני והוא היה בהכרה, אך בשבת בוקר חלה הידרדרות במצבו והוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה. 

ביום חמישי חגגו לו את שמחת שבע ברכות לבנו במחלקת הקורונה שם היה מאושפז, ביום שלישי צפה בשידור חי בחתונת בנו אחיה אך כאמור למגינת לב בשבת הוא השיב את נשמתו.

המנוח ז"ל התגורר בשכונת שיכון ה' בבני ברק והיה מלומדי הדף היומי בשיעורו של הרב מישקובסקי בבית הכנסת יוצאי ישיבת חברון ברחוב בר אילן הסמוך לביתו. כמו כן היה משתתף בשיעורים עד השעה המאוחרת וסיים כמה פעמים את הש"ס בחייו. 

מכריו בשכונת שיכון ה' מספרים ל'המאורות' כי המנוח היה ממשכימי הקום בכל בוקר לתפילת הנץ, היה איש שתמיד אהב לסייע לזולת. מעולם לא דיבר דברי חולין בבית הכנסת והתרחק ממחלוקת כל ימיו. 

יו”ר ש”ס השר אריה דרעי כתב הערב “בצער רב קיבלתי את ההודעה על פטירתו מקורונה של הרב מנחם ימיני ז”ל, מפעילי תנועת שס, שחגג רק השבוע בביה״ח את נישואי בנו וריגש את כל עם ישראל. תנחומי למשפחה היקרה. שלא תדעו עוד צער. לכו להתחסן, זו הצלת נפשות”

לפרנסתו עבד במפעל אלישרא מערכות אבטחה במשך שנים רבות ולצד זאת קבע עיתים לתורה. 

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, 11 ילדים בנים ובנות, נכדים ונכדות.

מסע הלוויה בשעה 23:00 מבית ברחוב בר אילן 20 בשכונת שיכון ה' בבני ברק לבית החיים סגולה בפתח תקווה. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!