מצמרר: הברכה והחלום מעולם האמת • חובת קריאה!

מצמרר: הברכה והחלום מעולם האמת • חובת קריאה!

אין מי שלא מכיר או שמע על הגיליון המיתולוגי והמפורסם 'משכן שילה', היוצא לאור מדי שבוע בעשרות אלפי עותקים ומופץ בכל רחבי הארץ, כאשר על פני כ-50 עמודי הגיליון מובאים פנינים הנהגות ואמרות, מאת גדולי הדורות, לצד הדרכות הלכות והליכות לחיי היום יום.

גם כאן באתר 'המאורות', אנו מגישים בפני המוני הגולשים היקרים, את הגיליון מדי שבוע לצפיה ישירה כאן באתר, וכן להורדה ועוד, כאשר תגובות חמות ונלהבות מתקבלים מאת הקוראים והגולשים.

בשבתות הקרובות עתיד להתפרסם בגיליון סיפור מפעים ומרעיד, בו מספר אחד הקוראים (משפחת ד') בטור אישי את הברכה והחלום מעולם האמת, וכך מספר בעל המעשה:

"לאבי יש אזכרה השבוע במלאות שלוש שנים לפטירתו. החלטתי להקדיש את גיליון 'משכן שילה' לעילוי נשמתו. וכך עשיתי".

ממשיך הקורא ומגולל את סיפורו המופלא: "בערב שבת, הילד הקטן שלי (שנולד מיד לאחר פטירת אבי), בן שלוש(!), ומספר לי שהוא ראה את סבא בחלום, וסבא שם ידיים על ראשו ובירך אותו. בני חזר על כך בהתרגשות כמה פעמים, ואף הראה לי איך סבא בירך אותו".

"הייתי בהלם שילד בן שלוש יודע להסביר מה הוא ראה! התקשרתי לרב מיד לאחר השבת, וסיפרתי לו את הסיפור. הרב שאל אותי אם עשינו משהו לעילוי נשמת אבי. סיפרתי לרב, שאכן הקדשתי את גיליון משכן שילה לעילוי נשמתו. והוא אמר לי שזה מצוין, ואבי אכן בא מעולם האמת אל בני הקטן כדי להודות לך על כך".

מעשה מפעים ומדהים שפורסם בגיליון 'משכן שילה' בפרשת קורח – מרתק! לחצו כאן

קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!