הלב נקרע: אלמנת רבי יונתן חגירה זצ"ל ו-11 יתומיה זועקים לעזרה

הרב יונתן חגירה זצ"ל | ארכיון המאורות - באדיבות המשפחה
הרב יונתן חגירה זצ"ל | ארכיון המאורות - באדיבות המשפחה

הלב נקרע: אלמנת רבי יונתן חגירה זצ"ל ו-11 יתומיה זועקים לעזרה | אי אפשר להישאר אדישים!

כזכור וכפי שדיווחנו כאן ב'המאורות', הלך לבית עולמו בשבוע האחרון הרב יונתן חגירה זצ"ל מהעיר בני ברק, כשהוא מותיר אחריו אלמנה ו-11 יתומים שזועקים לעזרה.

המנוח זצ"ל נולד בו' טבת תשי"ז לאביו הישיש הצדיק רבי יחיא חגירה זצ"ל – מזקני תימן בישוב מגדיאל שבהוד השרון, שהשיב את נשמתו ליוצרה בשיבה טובה לפני חודש בגיל 101. ולאמו מרת מרים. כזכור, עקב מצבו החמור הורו גדולי ישראל להוסיף את השם 'חיים' לשמו, כסגולה לרפואה שלימה והחלמה מהירה, אך למגינת לב הוא נפטר לבית עולמו.

 הרב יונתן זצ"ל נפטר מנגיף הקורונה והותיר אחריו אלמנה ו -11 יתומים כאשר 4 מהם ילדים קטנים ממש. אחד מידידי המשפחה מתאר את המחזה המזעזע שנחשף אליו, מספר ל'המאורות': "כשחיבקתי את הילד שלו הקטן, כשהוא בוכה דמעות קורעות לב, אמרתי לו תהיה חזק, הוא ענה לי בצעקה, איך אני יהיה חזק אין לי אבא!"…

אבל כבד, פשוט כך, המשפחה כולה עדיין שבורה לגמרי, שבורה ורצוצה, מתקשה להתאושש מהאבל הכבד, מהאסון הנורא שפקד אותה, מהאסון הנורא שנפל עליה, ככה בפתע פתאום.

הבית כולו נתון באבל ניתן לממש ממש את הכאב והיגון בבית האבלים, רק לפני מספר ימים הלך לעולמו אבי המשפחה הנערץ הרב יונתן חגירה ז"ל, איש תם ויושב אוהלים, אדם שהאיר פנים לכל אחד ועבד את קונו בשמחה ובטוב לבב.

הוא היה בשיא פריחתו, בשיא כוחותיו, אבל אז, הוא נדבק בנגיף הקורונה, בני המשפחה החלו לחשוש, וקרעו שערי שמים לרפואתו, מצבו החמיר במהירות והוא אושפז בבית החולים שם מצבו ידע עליות ומורדות.

לאחר שלושה שבועות של אישפוז, שלושה שבועות של דאגה בקרב בני המשפחה, הבשורה הקשה והמרה הגיעה, אבא איננו, אבא היקר, אבא האהוב, אבא שתמיד היה שם בשבילם נפטר.

הלב מסרב להאמין, מסרב לעכל את הטרגדיה הזו, אחד עשר יתומים נותרו מאחור, אחד עשר ילדים המבכים מרה את לכתו של אביהם הנערץ, תחשבו עליהם, על החיים שהשתנו ביום בהיר אחד מקצה לקצה, על הגעגועים שילוו אותם עוד שנים, על הקושי, על הכאב.

תחשבו על האלמנה שנותרה בחוסר כל, על הבעל שכל ימיו עסק בפרנסה בכדי להביא טרף לביתו שהלך ואיננו, וכעת היא לבד בודדה וכאובה, אין לה כיצד להמשיך מכאן, אין לה כיצד לפרנס את אחד עשר ילדיה, סיפור עצוב, קורע לב, ממש כך.

ב'קופת העיר' פתחו קרן מיוחד בשביל המשפחה האבלה, המשפחה הכאובה שממש זועקת לעזרה, מתחננת על נפשה, וכעת זה הרגע שלנו ושלכם להושיט יד ולעזור להם, להרים אותם, להעלות חיוך קטן על פניהם, שלא ישארו בחוסר כל.

ניתן למסור תרומות עבור קרן מס׳ 5219 שעל ידי קופת העיר גם בטלפון מס׳ : 1800394747 או בדואר ל: ת.ד. 49 בני ברק

לחצו כאן והיכנסו לתרומה ישירה לקרן האלמנה והיתומים ב'קופת העיר' – כאן >>


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!