קרית ספר // מדור סקירת ספרים ביהדות תימן // הופיע ויצא לאור שו"ת ברכת אוריאל חלק ב'

הדמיה ספר ברכת אוריאל מאת הגר"א חוברה | ארכיון
הדמיה ספר ברכת אוריאל מאת הגר"א חוברה | ארכיון

קרית ספר // מדור סקירת ספרים ביהדות תימן // הופיע ויצא לאור שו"ת ברכת אוריאל חלק ב'

מאת הגאון רבי אוריאל חוברה שליט"א

רב הישוב נחליאל, וחבר ביה"ד לממונות מטה בנימין, ומרבני בית ההוראה 'המאורות'

בשורה גדולה בהיכלי התורה, עם צאתו לאור של כרך נוסף מסדרת השו"ת 'ברכת אוריאל' – חלק שני, מפרי עטו של הגאון הדיין רבי אוריאל חוברה שליט"א, רב הישוב נחליאל ומח"ס הידור עטיפת הטלית ושא"ס, אשר כמעשהו בראשונות אף בכרך זה מובאים חקרי הלכה ומנהג במגוון נושאים מרתקים ואקטואליים.

בין הנושאים שנדונו בספר זה, ניתן למנות תשובות מרתקות במיוחד: תשובה בעניין ברכת המצה בשאר ימות השנה לבני ספרד ותימן, תשובה נוספת היא האם ברכת הפתות או הזום היא מזונות או המוציא. בירור הלכה מקיף בעניין השימוש בחשמל בשבת – אם מותר או אסור ויש להשתמש בגנרטור או מצברים דוקא, והאם השתנתה צורת העבודה בחברת החשמל מאז ועד היום.

כמו כן, בכרך זה הובאו תשובות מעניינות במיוחד שהשיב הגאון המחבר שליט"א לשואליו הרבים בכל תקופת מגיפת הקורונה, כאשר בין היתר נושאים רבים הלכתיים התבררו ולובנו, וכגון, דין מנייני חצרות, בדיקת ארבעת המינים בזמן חירום, ועוד שלל נושאים שדן בהם המחבר באורך וברוחב, כדרכו בקודש.

ברכותינו להגאון המחבר שליט"א, שיפוצו מעיינותיו חוצה, ויזכה להוציא לאור במהרה את כל חיבוריו שעמו בכתובים, להגדיל תורה ולהאדירה.

לרגל ההוצאה לאור, ניתנה תרומה מיוחדת לסבסוד ולרכישת עד 100 כרכים משו"ת ברכת אוריאל חלק ראשון ושני, וניתן להשיגם בעלות של 70 ש"ח לשני החלקים, בשיטת כל הקודם זוכה. ניתן להשיג ברחבי הארץ בערים – בני ברק, מודיעין עילית, בית שמש, ראש העין, חשמונאים, רמלה, ועוד. בתיאום בטל' – 08-9231539 או 08-9155100.

ניתן לרכוש את הספר גם באתר כאן – בתוספת דמי משלוח בסך – 20 ש"ח בלבד.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!