הרב חזקיהו סאמין: "יש להבטיח את בטחונם של המשגיחים"

הרב חזקיהו סאמין מנהל אגף במשרד לשירותי דת: "יש להבטיח את בטחונם של המשגיחים" | הערב דווח כי המשרד לשירותי דת יפסיק לשלוח משגיחים לכפרים וערים ערביות עקב סכנה לשלומם, במשרד מאשרים את הפרסום בחלקו – אך דורשים מהמשטרה ומהיישובים הערביים אבטחה מוגברת למשגיחים

מנכ"ל המשרד לשירותי דת עודד פלוס הנחה הערב את מנהל הכשרות הארצית לבחון את המשך מתן שירותי כשרות והשגחה ביישובים הערבים.

הנחייתו של מנכ"ל המשרד בעקבות מכתבו של הרב חזקיהו סאמין מנהל אגף כשרות נישואין ורבנות שפורסם הערב בכלי התקשורת.

במכתבו ממליץ הרב סאמין להפסיק את שירותי ההשגחה והכשרות במפעלים הנמצאים ביישובים ערבים בעקבות המצב הבטחוני הרגיש ומחשש לשלומם של המשגיחים.

בשיחה שקיים מנכל המשרד לשירותי דת עודד פלוס עם מר אריה אבוחצירא, המנהל את מערך הכשרות הארצית נבחנו האפשריות להמשך פעילותם של משגיחי הכשרות תוך שמירה על ביטחונם.

השר לשירותי דת יעקב אביטן ומנכל המשרד עודד פלוס יפנו לשר לביטחון פנים ח"כ אמיר אוחנה ומפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי על מנת לייצר סידורי אבטחה למשגיחי הכשרות.
ובמקביל תעשה פניה לראשי הרשויות במגזר הערבי בכדי להבטיח את בטחונם של משגיחי הכשרות.

עודד פלוס אמר הערב: "בימים אלו אנו נדרשים לעשות הכל בכדי לשמור על שגרת החיים. לא נאפשר הפסקת שירותי כשרות. המשרד פעל ופועל גם בימים מורכבים אלו למצוא פתרון לשמירתם ובטחונם של משגיחי הכשרות העושים מלאכת קודש".


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

תגובה אחת

  1. לרב סאמין שליט"א. חיזקו ואמצו ושאו ברכה והצלחה בכל מעשי ידיכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!