גלריה

סיקור: כינוס מיוחד לרגל הקמת ויסוד קהילת 'עוז ושלום' ברמת בית שמש ד'

סיקור: כינוס מיוחד לרגל הקמת ויסוד קהילת 'עוז ושלום' ברמת בית שמש ד' | כל הפרטים

הכנס החל בתפילת ערבית ברוב עם, ולאחריה נשא דברים הרה"ג רבי שריה מחפוץ שליט"א ראש מוסדות "משכן שלום-אוהל משה" ברמת בית שמש א', אשר יצק יסודות חשובים לבניית הקהילה בצורה הנכונה בדרך התורה והמסורת הנהוגה דור אחר דור ובהתאם למציאות ימינו.

לאחר מכן התקיים סיום מסכת ע"י ר' איתמר רענן הי"ו ממייסדי הקהילה, וסביב שולחנות ערוכים נתכבד הציבור לשבת לסעודת מצווה.

במהלך הסעודה נשא דברים הרה"ג רבי צפניה רענן שליט"א ראש כולל ומו"צ במודיעין עילית, והפליג בשבח האחדות אשר היא אבן יסוד לכל קהילה, בשבח סדרי התפילה הנכונים עבור קהילה בת זמנינו, על מעלת הארת הפנים בין איש לרעהו, ועל הצורך לתת כל אחד מעצמו למען המטרה המשותפת.

לאחר מכן נתכבד לשאת דברים הרב ישראל רמתי הי"ו מחשובי האברכים ונציג תנועת ש"ס בעיריית בית שמש, אשר הביע את שמחתו נוכח רמת היענות הציבור למעמד הקמת הקהילה, ונתן את הבטחתו לסייע בכל מה שידרש הן בענין הקצאת המבנה הזמני והן בהקצאת הקרקע למבנה הקבע אי"ה.

אחריו נתכבד לשאת דברים הרה"ג רבי ינון קייסי שליט"א מחשובי הרבנים בבית שמש, אשר דיבר על הצורך שיש לכל אדם לפתח את זהותו האישית המיוחדת אשר ניתנה לו מאת הבורא יתברך, ועל הצורך לייסד כבר מתחילה את הקהילה על יסודות ההלכה הנוגעים לקדושת בית הכנסת ועל אדני המסורת.

אחריו נשא דברים המשנה לראש העיר הרב יצחק אלמליח הי"ו אשר שיבח את מארגני הערב על האירגון הנפלא והסדר המופתי ועל ההיענות הנכבדה של חברי הקהילה. גם הוא הבטיח את סיועו לאורך כל הדרך בכל מה שידרש עבור הקהילה.

טרם נעילת הערב הוזמן לשאת דברים הרב יוחנן סינוואני הי"ו מקהילת "בני תורה" ברמת בית שמש ג' אשר דיבר מתוך נסיונו הרב על יציקת תוכן נוסף לחיי הקהילה, על האמונה הנדרשת בכל שלבי ההקמה והבניה, ועל הסייעתא דשמייא המופלאה הנובעת מכך.

חתם את הכנס ר' אלחנן ושדי הי"ו ממייסדי הקהילה בדברי הודאה וברכה לכל המשתתפים שנטלו חלק בכנס החשוב ואיחל בהצלחה לכולם בהמשך הדרך.

כל באי הכנס חזרו לביתם מתוך התרוממות רוח ומתוך תקוה ותפילה לבורא עולם כי חפץ ה' בידם יצלח ויקויים בהם הפסוק "ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום".

בכל עניני הקהילה ניתן לפנות לר' אלחנן ושדי 0504140021 או לר' איתמר רענן 0527191185


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!