ברוך דיין האמת

ככלות השבעה: לאחר מחלה קשה הלכה לעולמה המחנכת מרת חנה גיאת ע"ה

נרות | צילום: zae zhu
נרות | צילום: zae zhu

ככלות השבעה: האשה הצדקת מרת חנה גיאת הלכה לעולמה בטרם עת | בעלה הוא האברך הרה"ג רבי מיכאל גיאת שליט"א מחשובי האברכים בכולל 'ברסלב' בבני ברק

במוצאי שבת האחרון פרשת שופטים תשפ"א, הגיע הבשורה הקשה על הסתלקותה בטרם עת של האשה הדגולה, המחנכת מרת חנה גיאת ע"ה, ביתו של הרב שלום אהרוני זצ"ל מזקני תימן בבני ברק, אשר נפטר לאחרונה כשהוא זוכה לעבור את גיל ה-100.

המנוחה ע"ה התייסרה ביסורים קשים ומרים לאחר של"ע קיבלה את המחלה הקשה לפני מספר שנים. בחסדי שמים הצליחה לצאת מזה. אך בשנה האחרונה שוב התגלתה אצלה המחלה הקשה, ובחודשים האחרונים מצבה היה קשה מאד, עד שהשיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה.

בעלה הוא הרה"ג רבי מיכאל גיאת שליט"א (לשעבר מארה"ב), מחשובי האברכים והלומדים בכולל 'ברסלב' בבני ברק, וידוע כאחד מן השקדנים והצדיקים בעיר התורה ובקהילות תימן בני ברק. הרב מיכאל יבדל לחיים ארוכים, נמנה ממתפללי ולומדי בית מדרשו של הגאון הגדול רבי פנחס קורח שליט"א ראש בית המדרש שערי הלכה בבני ברק, ושנים רבות זכה לקירבה ולחיבה מיוחדת מאת מרן הגר"ש קורח זצ"ל רבה של בני ברק וזקן הרבנים.

מכריה מספרים ל'המאורות' בשיחה מיוחדת, כי מרת חנה ע"ה הייתה מיוחדת בטיפול באביה זצ"ל, וכן בנתינת כל כולה ללימוד התורה של בעלה הצדיק. כן יעידו המתארחים בביתה, על רחבות הלב והשמחה שהייתה ספוגה באופן מיוחד, וגם עכשיו, בקירות הבית הגדול הזה.

הותירה אחריה את בעלה יבדל לחיים ארוכים, ו-7 יתומים, שמתוכם שלושה בלבד נישאו בשנתיים האחרונות.

הלווייתה התקיימה במוצאי שבת קודש פרשת שופטים תשפ"א, לבית העלמין סגולה בפתח תקוה. יושבים שבעה בבית המנוחה רח' רלב"ג 7 (ר"ע 88) בני ברק.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים אמן.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!