ילד הפלא

מוזיקה: ילד הפלא של העדה התימנית בסינגל ביכורים "שמע קולי"

דניאל זנדאני רק בן שתים-עשרה, וכבר מתחזק קריירה מרשימה מעל חמש שנים. הכוללת מאות הופעות בכל רחבי הארץ, סרטונים שכובשים את הרשת ואת היוטיוב עם עשרות אלפי צפיות, וקהל שהולך וגדל וגודש את ההופעות שלו מהם זכה לכינוי "ילד הפלא של העדה התימנית". טייטל בהחלט מחייב, וזה בזכות קולו המיוחד המשלב תום ובשלות רגש ועוצמה לצד דיקציה ושליטה מדהימה ברזי השירה התימנית וברפרטואר המוזיקלי העשיר והאינסופי שנפרש עשרות שנים אחורה עד עצם ימים אלו.

ימים ספורים לפני ראש-השנה משיק זנדאני סינגל ביכורים מקורי ומרגש "שמע קולי", שהלחין שמעון נטף בהשראת הלחן המסורתי של יהדות תימן למילותיו של הרב האי גאון אשר נאמרות בתפוצות ישראל בערבו של יום הכיפורים. על העיבוד וההפקה המוסיקלית אלדד רצון. את השיר מלווה וידאו-קליפ מיוחד ומרגש אשר צולם בכותל המערבי ובסמטאות העיר העתיקה שבירושלים. בהפקה שעוטפת את זנדאני לא שוקטים על השמרים ועובדים במרץ על אלבום הביכורים שיהיה מורכב ממגוון סגנונות, כשהסינגל השני ייצא בע"ה כבר במהלך עונת הסתיו-חורף הבעל"ט.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!