גלריה מקיפה

צפו: סיור וירטואלי בכל שלבי הכנת התפילין

תפילין בהכנה | צלומים קרדיט מכון קסת הסופר
תפילין בהכנה | צלומים קרדיט מכון קסת הסופר

צפו: סיור וירטואלי בכל שלבי הכנת התפילין | הסיור נערך במכון קסת הסופר בראש העין בראשות הרב דהרי | קרדיט צילומים: קסת הסופר

מכון ‘קסת הסופר’ מאגד מפעל תפילין חרוצות ספרי תורה ואביזרי קדושה, יחד עם סופרי סת"ם מגיהים ומפקחים יראי שמיים בלבד אשר נבחרים בקפידה בשיטה יחודית אשר מאפשרת לנו לייצר את התפילין וספרי התורה אשר יביאו לחייכם קדושה וחיבור אמיתי עם בורא עולם.

המכון אשר הוקם בברכתו של שר התורה מרן הרב קניבסקי שליט“א, מנוהל ע“י הרב דהרי בעל ניסיון של מעל 20 שנה בכתיבת סת“ם על פי מיטב הדקדוקים, בנוסף להיותו של הרב דהרי מורה צדק מוסמך בתחום הסת“ם. עובדה זאת מעלה את רמת השירות ורמת התוצאות, כך ש“קסת הסופר“ הינו שם נרדף לאיכות ללא פשרות.

לאחר שנים של השתתפות בדיונים הלכתיים סבוכים, וחשיפה לאלפי מקרים בהם נעשו טעויות קריטיות בתפילין מזוזות וספרי תורה, הבינו הרב דהרי וצוות המשגיחים של מכון "קסת הסופר" בחשיבות של יצירת תקן גבוה ללא פשרות.

אנו שמחים לתת ייעוץ ללא תשלום מתוך שליחות והבנה שתפילין מזוזה וספר תורה אשר אינם נכתבים כיאות יכולים להוביל למקרים של פרנסה ובריאות ירודה ואנו פועלים לילה ויום כדי למנוע זאת.

"קסת הסופר" מלווה ע"י רבנים ותלמידי חכמים מכל העדות ובפקוח הבד"ץ יורה דעה, אנו מחדדים משנה לשנה את רמת ההידור. המכון הינו מהיחידים בעולם בתחום התפילין "החרוצות", תפילין בהפרדה מלאה בין הפרשיות גם במבנה הבית עצמו.

כמו כן מאחורינו עשרות ספרי תורה במיטב בתי הכנסיות והמוסדות, מלבד כתיבת הספרים אנו מתמחים בבדיקה וציפוי ייחודי אשר מגן על הספרים לאורך שנים. "קסת הסופר" פיתחה תקן צבע ייחודי ובלעדי לצביעת תפילין באיכות הגבוהה ביותר, תוך הקפדה על כשרות ומראה מבריק לאורך זמן.

אנו מזמינים את הציבור ליהנות מהמידע המופיע בקטלוג ובאתר להחכים ללמוד וליהנות ממיטב המוצרים ואנשי המקצוע במכון "קסת הסופר" נשמח לענות על כל שאלה ולעזור בכל עניין.

למעבר לאתר קסת הסופר – הקליקו כאן


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!