הדברים שלא ידעת

בזכות רחל אימנו: הסגולה והדרך הגדולה לישועה מובטחת

דורות רבים נהגו עם ישראל לפקוד את קברה של רחל אימנו בכל עת שנזקקו לישועה ולרחמים, סגולה מוכחת וידועה עוברת מפה לאוזן כבר שנים רבות ואנו מעלים אותה עבורכם על הכתב.

דורות רבים נהג עם ישראל להגיע לקבר רחל על מנת להתפלל ולהתחנן לישועות. רחל אימנו שהייתה מיועדת להינשא ליעקב אבינו, נשאה לו רק לאחר שאחותה הגדולה הושאה לו על פי בקשת אביהם ובדרך מרמה. משום שידעה כי יעקב יבקש מכלתו סימנים שיעידו כי רחל היא, מסרה אותם לאחותה על מנת שלא לביישה. בזכות הויתור הגדול שעשתה, זכתה להיות אחת מארבע האמהות של עם ישראל ושתפילותיה למען עם ישראל תעננה.

הגאון מוילנא זי"ע אמר שבזמן הזה שאין בית המקדש קיים מקום השראת השכינה נמצאת בקרבה של רחל אמנו ע"ה.

הראשון לציון הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל אמר: "אחד המקומות הקדושים והחשובים שיש לעם ישראל, זהו קבר רחל אימנו עליה השלום. רחל אימנו נקברה על פרשת דרכים, בכדי שכל אחד ואחד שיש לו צרה בלבו או שמחה בלבו, יבוא למקום הזה להתפלל. ורחל, לילה ויום היא מתפללת על כלל עם ישראל". מקום קבורתה של רחל אימנו ידוע כמקום סגולתי לזכות בו לישועה ולרחמים.

אך גם המתפלל לרחל אימנו מביתו שלו, זוכה לראות ישועות גדולות..

סגולה בדוקה וידועה עוברת מפה לאוזן ומספרת כי המדליק נר לרחל אימנו במשך 40 יום רצופים, מתפלל ומבקש מהקדוש ברוך הוא כי בזכות רחל אימנו ירחם עליו וישלח לו את ישועתו (זיווג הגון, זרע של קיימא ועוד), זוכה שתתקבל תפילתו.

הדליקו נר ותנו פרוטה לצדקה לזכות 'אמא רחל' – בקישור הבא >>


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

2 תגובות

  1. מכיוון שקיבלתי על עצמי בלי נדר לפרסם אם אוושע אז:
    ברצוני לפרסם את תודתי בזכות ש הדלקתי 40 יום ל עילוי נשמת רחל אימנו
    ביקשתי רפואה שלמה לאיזור ספציפי בגוף מ ה' בזכות רחל אימנו במשך 40 יום
    וקיבלתי רפואה ב 95%
    וזה הולך ומשתפר עם כל יום שעובר
    אז תודה לך ה'
    ששמעת את עתירתה של רחל אימנו בשבילי.

  2. ברצוני לפרסם את הישועה שהתחייבתי לפרסם שנודעתי בזכות עתירתה של רחל אמנו לקדוש ברוך הוא ,הדלקתי ארבעים יום וקיבלתי ישועה הייתי לפני גירושים וביקשתי שלום בית וה׳ שמע את התפילה וקיבל את העתירה של מאמא רחל , תודה רבה לשם יתברך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!