שלושים לרבנית מבני ברק: מרן הגר"ש מחפוד והראשון לציון הגיעו להספיד

שלושים לרבנית מבני ברק: מרן הגר"ש מחפוד והראשון לציון הגיעו להספיד | מאות בני אדם השתתפו אמש (שלישי) בעצרת מספד במלאת השלושים לפטירתה של המחנכת הדגולה ואשת החסד הרבנית מרת שרה נוראני ע"ה בעיר בני ברק.

ראשון המספידים היה רב השכונה הרב יצחק ישעיהו וייס שדיבר בכאב על דרכה של המנוחה ודאגתה הרבה לאנשים מעוטי יכולת במשך שנים רבות במתן בסתר ושלא ע"מ לקבל פרס.

ראש בד"צ יורה דעה הגר"ש מחפוד, אמר בדבריו כי המנוחה זכתה לנטוע שלושה 'כרמים', כרם המשפחה שגידלה לתפארת, כרם החינוך בהעמדת מאות ואלפי תלמידות כאשר מסרה את נפשה על כך שהחינוך יהיה בטהרתו ולא נרתעה מהקשיים שנערמו בדרכה, וכרם החסד בכך שתמיד דאגה להיטיב לזולת ולעזור לכל אדם.

לאחר מכן, נשא דברי התעוררות מגיד המישרים הגר"י קולדצקי חתנו של שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שדיבר על תפקידה של האם היהודייה, כפי שאנו לומדים בפרשתנו משרה אמנו, בשמירה על חינוך הילדים מכל רוחות זרות.

את המשא המרכזי נשא הראש"ל הגר"י יוסף, שהפליג בשבחה של המנוחה ע"ה ובעיקר במידת הצניעות שבה, כאשר כל ימיה פעלה לעורר ולחזק את ענייני הצניעות בדרך אימותנו הקדושות, "הייתה לה את הדרך הנכונה, ההשקפה הנכונה, כך חינכה את תלמידותיה". הראש"ל הוסיף ופנה בדבריו לבני המשפחה: "תגדילו את הפעילות של ארגון החסד בית לחם יהודה", שיסדה המנוחה לע"נ בנה ז"ל, "תרחיבו את הפעילות הרבה ביתר שאת וביתר עוז לעילוי נשמתה, בכל רחבי הארץ".


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!