גלריה מסכמת

סיקור: רבני וראשי קהילות תימן התכנסו אמש ליסוד פרויקט השידוכים לקהילות תימן באלעד וראש העין

סיקור: רבני וראשי קהילות תימן התכנסו אמש ליסוד פרויקט השידוכים לקהילות תימן באלעד וראש העין | כהמשך ישיר לשרשרת הכינוסים בכל רחבי הארץ, בעקבות פרויקט השידוכים הארצי 'לב אחד' אשר פועל כיום בכל הקהילות והעדות, ובאופן מותאם לקהילות תימן בשיתוף ארגון 'המאורות' – המרכז הארצי ליהדות תימן

כאיש אחד בלב אחד, התכנסו אמש יום רביעי כ' כסליו רבני וראשי קהילות תימן בעיר, לדיון מיוחד בעניין מצוקת השידוכים בקהילות התימניות בעיר – עם ראשי ארגון השידוכים הארצי 'לב אחד' בראשות מנכ"ל הארגון.

הגאון הגדול רבי פנחס קורח שליט"א, ראש ביהמ"ד שערי הלכה בב"ב ומזקני הרבנים, הודה בדברים חמים לארגון 'לב אחד' והעומדים בראשו, על היוזמה המבורכת, ובירך את כל העוסקים בדבר. הרבנים עוררו בדבריהם על כי מצוה רבה לכל הורה לילד בגילאי השידוכים, להירשם למאגר השמות של 'לב אחד' אצל נציגי הקהילות ברחבי הארץ, אשר לאור קריאתם של גדולי ישראל וראשי הישיבות, נערך כיום רישום המוני בעולם הישיבות ובתוככי הסמינרים.

כמו כן, לאור קריאתם של גדולי הדור בכינוסים של ראשי הישיבות ולאחר מכן בכינוסים של מנהלי הסמינרים במעונו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א, יצאה קריאת קודש להעמיד שדכן בכל קהילה ובכל סמינר ובכל ישיבה, ואכן עשרות נציגים מקהילות בני התורה ברחבי הארץ התמנו ואף קיבלו מארגון לב אחד בנשיאותו של ראש ישיבת סלבודקה הגרמ"י הירש שליט"א את התוכנה המיוחדת ללא עלות, אשר כוללת את המאגר המרכזי של עולם התורה.

נשאו דברים במעמד: הגאון רבי עמרם קורח שליט"א רב קהילת תורת חיים ובנו מ"מ של מרן הגר"ש קורח זצ"ל רבה של בני ברק, הגאון רבי ברוך עוקשי שליט"א רב קהילת עץ חיים בעיר וראש בתי ההוראה בני תורה, הגאון רבי יהורם יפת שליט"א ראש מוסדות מאורות הרש"ש וארגון 'המאורות'. פאנל מיוחד נערך בשיאו של המעמד, על ידי מנכ"ל ארגון השידוכים הארצי 'לב אחד' הרב יצחק פרחים, שנתן מענה לכל שאלות הרבנים כיצד לתת את המענה הנדרש איש איש בקהילתו ובמקומו.

הגר"י יפת רו"מ 'מאורות הרש"ש' וארגון 'המאורות' – המרכז הארצי ליהדות תימן, אמר בדבריו: כנודע, ארגון השידוכים הארצי של 'לב אחד' פועל כיום בכל הקהילות והמגזרים בציבור החרדי, וכיום בכל קהילה, ישיבה או סמינר ישנו נציג מטעם 'לב אחד' האחראי והממונה לייעול המערך. ואשר על כן, זכות גדולה היא לנו לחנוך את פרויקט שידוכים גדול זה בקהילות תימן בעיר. שותפות מוסדתינו בפרויקט השידוכים הארצי של ארגון 'לב אחד' להתאמתו לקהילות תימן, הינו נדבך נוסף בשורת הפרויקטים ובשרשרת המפעלים של מוסדותינו הקדושים הפועלים רבות בקרב הקהילות ברחבי הארץ, להרבות כבוד שמים ולהגדיל תורה ולהאדירה. וכל זאת הודות לשתדלנותו המיוחדת של מנכ"ל ארגון 'לב אחד', אשר נותן לרשותינו את כל האמצעים על מנת שהמיזם המיוחד יפעל בקהילות תימן בצורה היעילה ביותר.

שימו לב, ניתן להאזין לכל מהלך הכינוס בקו המאורות – 8416* או 033088885 שלוחה 2>0. או באתר המאורות – אתר התוכן וההלכה ליהדות תימן. כמו כן, ניתן להירשם למאגר ולקבלת חומרים בנושא זה, במייל 'המאורות' – Sm088302222@gmail.com או במייל הישיר של ארגון 'לב אחד' – 9032lev@gmail.com


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!