אלפים השתתפו בשמחת החג אצל הגאון "הינוקא" בישיבת אורייתא בירושלים • סיקור ענק

צילומים: שלומי טריכטר

לאחר שנתיים של ציפייה הגיע הגאון הינוקא בליל נר חמישי של חנוכה להיכל הישיבה בירושלים, אל הכנס הגיעו מאות בחורי ובוגרי ישיבת 'אורייתא', גדולי תורה, דיינים וראשי ישיבות יחד עם אלפי בני תורה שצבאו על דלתות ההיכל מאז פתיחת השערים

כנס אדיר של התעלות והתרוממות במעמד הדלקת נר חמישי של חנוכה, יחד עם גדולי תורה והוראה בהשתתפות הגאון 'הינוקא' – רבי שלמה יהודה שליט"א בהיכל הישיבה הגדולה בירושלים.

לאחר שנתיים של ציפייה הגיע הגאון הינוקא בליל נר חמישי של חנוכה להיכל הישיבה בירושלים, אל הכנס הגיעו מאות בחורי ובוגרי ישיבת 'אורייתא', גדולי תורה, דיינים וראשי ישיבות יחד עם אלפי בני תורה שצבאו על דלתות ההיכל מאז פתיחת השערים. עמלי התורה גדשו את המקום לשמוע את שיעורו של הגאון הינוקא שליט"א, ששמעו יצא למרחקים ברוחב והיקף עיונו הנדיר ובשיטתו המופלאה.

ראש הישיבה הגר"ד שפר קיבל את הגאון הינוקא בהתרגשות רבה והודה ברוב עם על המעמד שזכתה הישיבה לקבל מתורתו ומאורו של הגאון הינוקא לאחר שנתיים של ציפייה. טרם הגעתו התבטא בהתרגשות בפני בני הישיבה והקהל; "זכינו שהינוקא קודש קדשים מגיע אלינו, כמו האור הגנוז ה' מאיר עימו את הדור הזה, לבטל את החושך ששורר. וכמו נס החנוכה שהתבטלה טומאת יוון גם כעת כשמקבלים ושומעים דברי תורתו זוהי טהרה ושמחים אנו בזכות שנפלה בחלקנו".

הגאון הינוקא מסר שיעור שהותיר חיזוק ורושם עז על המשתתפים. בסיום השיעור פרץ של שמחה שטף את הקהל והזמר אלי הרצליך יחד עם להקת מנגנים ליוו את שירת האלפים שגדשו את המעמד.

המעמד נחתם בשירי הלל ודבקות, כאשר הגאון הינוקא שליט"א מנגן על הפסנתר יחד עם הכנר העולמי דניאל אהביאל שפרט על מיתרי הכינור בשירות ותשבחות לכבוד ימי החנוכה, שנקבעו "להודות ולהלל לשמך הגדול", כשקהל ההמונים נסחף בהתעלות ובתחושה המרוממת שעמדה בחלל האוויר. עם סיום הערב ניגשו לקבל את ברכתו של הינוקא.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!