אבו דאבי

באבו דאבי חגגו עם הכנסתם של כ100 ספרי קודש לבית הכנסת לעולי תימן

באבו דאבי חגגו עם הכנסתם של כ100 ספרי קודש לבית הכנסת לעולי תימן

משה סקיטל – מנכ"ל חברת תע"מ (חברת תיירות – תור עם משה), מספר בשיחה מיוחדת ל'המאורות':

קיבלנו פניה לעזרה ממורי יוסף חמדי מאבו דאבי לגבי תשמישי קדושה. רתמתי את קבוצת המטיילים שלי שיצאה ב 7/12 ועוד מספר אנשים טובים לתרומת קודש זו.

ברוך ה' זכינו להביא להם כ 100 ספרים חדשים הכוללים תאג'ים, סידורים, ספרי הפטרות, מנורת המאור וכן עוד עשרות חוברות של הגדות לפסח. ברכות המזון. שירי שבת. תהילים ועוד. 3 מזוזות מהודרות וטלית אחת. כרגע אני עובד להשיג להם ספר תורה.

החברים נרתמו למשימה באהבה וההיצע היה רב, כך שלא יכולתי לקחת הכל בטיסה אחת עקב עודף משקל, ובע"ה נעביר עוד תשמישי קדושה. תודה לקבוצה הנפלאה ולכל התורמים. אין יותר מצוה גדולה ממצות הנתינה.

יש לציין, כי התימנים באבו דאבי ברחו מתימן ברגל, והתקבלו בברכה ע"י האמירתיים. אך תשמישי קדושה אין להם ולא ניתן להשיג אלא רק בצורה זו.

כמו כן, לפני חצי שנה עשינו לבן שלהם בר מצוה עם עליה לתורה, עם הזמר ציון גולן, בשיתוף עידן טורס. לאחר מכן, הזמנו את המשפחה למלון ועשינו להם שבת חתן כהלכתה. ברוך ה'.

תודה לבורא עולם שזיכני לעשות מצוה זו ולראות את היופי והגדולה של עם ישראל.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!