גלריה וקבלת קהל בבית הצדיק מרמת השרון | כל הפרטים

גלריה וקבלת קהל בבית הצדיק מרמת השרון הגאון רבי שמעוני בצלאלי שליט"א ראש כולל תרחם ציון ברמת השרון ורב הקהילה | כל הפרטים

הצדיק העילוי התימני הגאון הרב שמעוני בצלאלי שליט"א, אשר מכריו ובני משפחתו מעידים כי הוא לא מפסיק דקה אחת מהלימוד 24 שעות בלי הפסק כלל. תלמיד מובהק למרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א. ובנו של הגאון המקובל הצדיק רבינו שלום עובדיה בצלאלי זצוק"ל.

רבים רבים משחרים לפתחו בעיצה ובתושיה, בני תורה ויראי ה' לצד עמך בית ישראל, בעלי עסקים ועורכי דין. לפניכם מוגשת גלריה מקבלת הקהל בשבוע האחרון.

לכל השואלים, רק היום יום ראשון יש קבלת קהל אצל הצדיק שליט"א אשר רבים נושעו מברכותיו, ברחוב נהרדעא 26 רמת השרון מהשעה 5 בערב בבית מדרשו של הרב.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

4 תגובות

  1. לבת דודתי לא היה ילדים 11 שנה. הרב שמעוני אמר להם שלא ידאגו שיהיו בשמחה ושהוא יתפלל עליהם והחודש נראה ישועה. האמנו בברכתו של הצדיק ובאותו חודש התבשרנו בשורה טובה בלי טיפולים ובלי זריקות ובלי צער נוראי.
    צדיק גדול

  2. מה נאמר ומה נדבר. צדיק גדול מאוד! מדובר במלאך ה' צבאות. כל מילה וברכה שהוא מוציא מפיו מתקיים לאלתר!!! עניו שאין כמותו. כל כולו תורה ומתמסר בכל כוחו למען השני. אין ספור סיפורים ומעשיות על ניסים ונפלאות שהתחוללו על ידו. עליו נאמר צדיק גוזר וה' מקיים.
    קודש קודשים! מודים לה' שזכינו להכיר אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!