תיעוד

ראש מכון קסת הסופר עלה להתברך במעונו של מרן הגר"י טיירי עם התפילין החרוצות

ראש מכון קסת הסופר הרב שלמה דהרי עלה להתברך במעונו של ראש הישיבה מרן הגר"י טיירי עם התפילין החרוצות

בשבוע החולף עלו ובאו למעונו של מרן ראש הישיבה הגאון הצדיק רבי יפת טיירי שליט"א, הרב שלמה דהרי ראש מכון הסת"ם העולמי 'קסת הסופר', יחד עם ראש מוסדות מאורות הרש"ש וארגון המאורות הגאון רבי יהורם יפת שליט"א, להתברך ולהציג בפניו את התפילין החרוצות המהודרות בשיא ההידור מבית מכון 'קסת הסופר'. 

כידוע, מכון קסת הסופר בראשות הרב שלמה דהרי שליט"א, פקיע שמיה כמכון סת"ם אשר אינו מניח פינה וזווית בכל הקשור לספרי תורה תפילין ומזוזות, וזכה בשנים האחרונות להשיק את ההידור המופלא ביותר של התפילין 'החרוצות', אשר לדעת גדולי הפוסקים ראשונים ואחרונים הוא הידור המחויב מדינא, על מנת שייראה ההפרד ניכר בין הבתים, וללא זה יתכן ואף הבתים בספק פסולים.

בפגישה המיוחדת הציג הרב דהרי בפני הגר"י טיירי את התפילין החרוצות מבית 'קסת הסופר', כאשר הגאון שליט"א אינו מפסיק להתפעל ולהתרגש, ואמר: "אלו התפילין שהתכוונו רבותינו!", "לזה הייתה כוונתם!"…

מיד לאחר מכן ביקש הגר"י טיירי מהרב דהרי, כבר למחרת אחרי התפילה לעלות אליו ולקחת ממנו את התפילין על מנת להחליף עבורו את הבתים, לבתים המהודרות מבית 'קסת הסופר'.

בסיום הפגישה – כמובן לא לפני שהתחייב הרב דהרי לעשות כמצווה עליו, בירך הרב בכל לב את המפעל הקדוש הזה בהצלחה בכל מעשה ידיהם, ואמר כי מצוה רבה לרכוש תפילין כה מהודרות, ואשרי הזוכים להדר במצוה חשובה זאת.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!