ברוך דיין האמת

במוצאי שבת האחרון הלך לעולמו בנו של ראש השוחטים מרכסים

בצאת השבת פרשת ויקרא נצחו אראלים את המצוקים התקבלה בשורה קשה על לכתו של איש יקר ר' נריה בן הרב שמעון קטיעי זצ"ל ששמש בקודש כרב קהילה ביישוב.

ר' נריה גדל בישוב רכסים בקהילה התורנית , בצעירותו למד בתלמוד תורה תורת אמת בהנהלתו של הרב חיים יוסף קנר בחיפה.

בסיום התלמוד תורה התקבל לישיבה קטנה קול תורה בירושלים . בה למד בדיבוק חברים .בישיבה גדולה למד עד נישואיו בישיבת איתרי בירושלים.

הגאון רבי שלום צדוק שליט"א ספד לר' נריה ואמר, כבה הנר המיוחד, המאור פנים שנשא לכל אדם. נכנסתי לבית ונדמה בעיני את חיוכו ולפתע איננו.

אחיו רבי איתן קטיעי סיפר על החסד שהיה נר לרגליו זכינו לראות בשנים האחרונות המנוח פתח רשת מאפיות ראשית דגן כל כולו עסק בחסד עם אברכים מעוטי יכולת, תמך בישיבות רבות להרבות תורה. ניכר שאהבת התורה עוד משחר נערותו היתה בו תמיד.

ידידו ושכנו עו"ד יורם אקוע סיפר על ר' נריה עבר להתגורר בשכונה לפני כ- 5 שנים בתקופה קצרה התחבר לחברי הקהילה והפך למקובל על כל החברים, נריה היה איש מקובל שתרם רבות מזמנו והונו להעמקת לימוד תורה בין יתר הפעולות החליט לפעול לקיים את מנין במנחה וערבית ופעל ללא ליאות ואפילו במחיר של הפסקת עובדים במאפייה כדי שישלימו את המנין ,חשוב לציין שנריה היה האיש שדאג לכיבוד לכל שיעורי התורה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים אמן.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!