בלעדי ל'המאורות'

בדמעות ובזעקת שבר: מרן הגר"י טיירי הערב במעונו מספיד וקורא להשתתף בהלוית גדול הדור

ראש המוסדות הגר"י יפת מתברך מפי קדשו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצ"ל | צילום שוקי לרר
ראש המוסדות הגר"י יפת מתברך מפי קדשו של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי זצ"ל | צילום שוקי לרר

בדמעות ובזעקת שבר: מרן הגר"י טיירי הערב במעונו מספיד וקורא להשתתף בהלוית גדול הדור | לבקשת ראש המוסדות הגר"י יפת שליט"א, קרא בדמעות הערב ראש הישיבה מרן הגאון רבי יפת טיירי שליט"א, מזקני רבני תימן, לכלל הציבור להשתתף בלווית גדול הדור מרן הגר"ח קניבסקי זצוק"ל

ואלו הם דברי הרב: "נפלה עטרת ראשנו, מורינו ורבינו ועטרת ראשנו, האבא של כל ישראל רבי חיים קניבסקי זצוק"ל. הוא ודאי הלך למנוחות ואותנו עזב לאנחות. 

מצוה על כל אחד ואחד להשתתף בהלוויה של הצדיק, וזכותו של הצדיק תשפיע עלינו שפע טובה וברכה.

אוי לנו מה היה לנו. כולנו, מורי ורבותי, כאיש אחד בלב אחד, נשתדל בהלוויה של ארון הקודש, ארון הקודש קודש קודשים, שלא פסק פומיה מגירסיה. אהבת התורה ויראת שמים ומידות טובות. חן וחסד. 

נשתדל כל עם ישראל. אוי מורי ורבותי. בואו נצטרף כולנו ללוותו לדרכו האחרונה, את מורינו ורבינו הרב קניבסקי זצוק"ל. כולם בלי יוצא מן הכלל גדולים וקטנים לבוא להלוייה הגדולה.

איזה שבר – איזה שבר, מורי ורבותי, אוי לנו כי הושברנו. מי יתן לנו תמורתו מי יתן לנו חליפתו. לכן בל יפקד איש, גדולים וקטנים, כולנו נבוא להשתתף בהלווית של עטרת ראשנו מורינו ורבינו.

יהי זכרו ברוך, תהי נשמתו הקדושה והטהורה צרורה בצרור החיים אמן". חתם הרב את הספדו הקצר.

כאמור, ארגון 'המאורות' מתאבל מרה יחד עם כל בית ישראל, על פטירתו של מרן שר התורה גדול הדור, רבי שמריהו יוסף חיים קנייבסקי זצוקלה"ה לישיבה של מעלה. ובהוראת ראש המוסדות שליט"א, השבוע נקדיש את הלימוד בהיכלי התורה ובבתי ההוראה לעילוי נשמתו הטהורה.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!