תאונה קטלנית: אמש הנער אברהם דהרי ז"ל הובא למנוחות לאחר שנקבע מותו בתאונת אופנוע בצומת שילת

חבריו של אברהם ז"ל ממאנים להיפרד בתום מסע ההלויה | צילום איתמר קירשבוים
חבריו של אברהם ז"ל ממאנים להיפרד בתום מסע ההלויה | צילום איתמר קירשבוים
מדבקה טרגדיה-01

בתאונה קשה שאירעה בצהריים בכביש 446, מצומת שילת לכיוון מודיעין עילית, נהרג המער אברהם דהרי ז"ל שרכב על אופנוע | חברו שנפצע קשה פונה לבית החולים שיבא בתל השומר | חובש מד"א: "ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו"

שני צעירים חרדים נפצעו קשות אמש (ראשון) בתאונת דרכים ליד צומת שילת, סמוך לעיר החרדית מודיעין עילית. השניים, תושבי האזור, החליקו בעת שרכבו על אופנוע בכביש 446. כוחות ההצלה נאלצו לקבוע את מותו של אחד הרוכבים בשנות ה-20 לחייו, ופינו את חברו במצב קשה לבית החולים.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רועי סלומון סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. 2 הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהם סובלים מפגיעות קשות".

"ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, אחד מפצועים היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הרוכב השני שסבל מחבלות קשות בפלג גופו התחתון פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב", הוסיף סלומון.

אבי דבלינגר ראש סניף איחוד הצלה במודיעין מסר: "מדובר בשני צעירים שרכבו יחדיו על אופנוע ולדברי עוברי אורח החליקו עם האופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של אחד הרוכבים בזירה. ובסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע רפואי בזירה לרוכב הנוסף שפונה לבית החולים שיבא- תל השומר במצב קשה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".

חבריו ומכריו של המנוח הנער אברהם ז"ל, סופדים וממאנים להיפרד מאברהם, ומספרים על ידיד נפש, צדיק תמים שחפץ כל חייו להידבק בה' למרות הקשיים והנחשולות שעבר בדרכו, בפרט בפטירת אמו הרבנית דגנית דהרי ע"ה, לפני מספר שנים לאחר שחלתה במחלה הנוראה ונקטפה בטרם עת. אביו הרב מאיר שליט"א, מוכר כאחד מחשובי מזכי הרבים בעיר נתניה ומחוצה לה, שכאמור, לפני מס' שנים שיכל את רעייתו וכעת את בנו בכורו רח"ל.

תנחומנו הכנים לבני המשפחה הנכבדה, בנחמת ציון תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!