ברוך דיין האמת

המורי המבוגר בעדת תימן מהעיר אשקלון הלך לעולמו בן 106

הלך לעולמו ה'מורי' הצדיק רבי יוסף גמליאל ז"ל היהודי המבוגר ביותר בעיר אשקלון ובעדת תימן שנפטר בשיבה טובה ובשם טוב בגיל 106 כשהוא מותיר אחריו משפחה ענפה. את ליל הסדר האחרון ערך כהרגלו עם משפחתו 

ברוך דיין האמת: בעיר אשקלון הלך לעולמו בשיבה טובה ובצלילות הדעת מורי רבי יוסף גמליאל ז"ל זקן עדת תימן בארץ הקודש שזכה לאריכות ימים ושנים מופלגת, והוא בן 106 בפטירתו.

בליל הסדר עוד השתתף כהרגלו וגם אמש במוצאי חג ראשון סעד את סעודת מלוה מלכה כמידי מוצאי שבת, לפני השינה שתה כוס מים ובירך שהכל על מיטתו ונפטר במיתת נשיקה.  

המנוח ז"ל יליד 1916 כ"ג כסלו תרע"ח, נולד בתימן לאביו רבי יחיא גמליאל ז"ל.

היה מהיהודים של פעם שעמלו לפרנסתם, כל חייו שקד ועמל בתורה, היה משכים לתפילה בנץ כל יום, היה איש צדיק וירא שמים שמעולם לא דיבר לשון הרע.

גם בגילו המופלג עוד התחסן לפני שנה נגד נגיף הקורונה, הוא הגיע למתחם החיסונים באשקלון מלווה בבנו, ברכב מיוחד המותאם למצבו הרפואי.

זכה המנוח והותיר אחריו משפחה ענפה, תשעה ילדים, ומאות צאצאים ההולכים בדרכו. בין נכדיו, הוא ידידנו הדגול הרב יחיקם גמליאל מגדולי אנשי המעש בקהילה בעיר אלעד, ומנהל קשרי לקוחות של קופ"ח כללית בעיר.

מסע הלוויה היום (ראשון, א' דחול המועד פסח) בשעה 16:30 אחר הצהריים בבית העלמין סנהדריה בירושלים שם ייטמן סמוך ונראה לציונו של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל אותו רכש בחייו.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!