המונים חגגו בהכנסת ספר התורה להיכל 'מאורות הרש"ש' בראשות הגר"י יפת | בהשתתפות רבנים ואישי ציבור

המונים חגגו בהכנסת ספר התורה להיכל 'מאורות הרש"ש' בראשות הרה"ג רבי יהורם יפת שליט"א | בהשתתפות רבנים ואישי ציבור

בשעות אחר הצהריים גדשו את גן נווה ברחוב נורדאו בנס ציונה, ההמונים שבאו לחגוג את הכנסת ספר התורה למאורות הרש"ש בראשות הרה"ג רבי יהורם יפת שליט"א שהתנדבו אריק וחנה זמייטיס והמשפחה היקרה, ולזכות הצדיקים הכתובים על הספר שנכתב לישועת עם ישראל, ולזכותו של המקובל האלוקי מרן הרש"ש הקדוש.

במעמד רב העיר המרא דאתרא הרה"ג רבי אברהם צוריאל שליט"א שנשא דברים אודות חשיבות המעמד שאנו זוכים להכניס ספר תורה חדש שמביא איתו את ברכת התורה, ובסיומו בירך את המשתתפים ואת הפעילות הברוכה, להגדיל תורה ולהאדירה.

ראש העיר מר שמואל בוקסר הי"ו השתתף בשמחה וברך בחמימות את הנדיב ומשפחתו היקרה והקהל שהגיע לערב חשוב זה.

חבר הכנסת יואב גלנט הי"ו נשא דברים נרגשים על כך שעם ישראל תמיד היה נרדף, ובכל המצבים והאירועים שאירעו בעם ישראל, מה ששמר עלינו בכל הדורות הוא בזכות ספר הספרים של עם ישראל, שזה התורה הקדושה שזוכים כאן להכניס הערב לישיבה של הרב יפת שליט"א שזוהי זכות גדולה.

לאחר מכן לקול צלילי משאית השמחה שליוותה את כל מהלך האירוע, יצאו ההמונים בשירה וזמרה בתהלוכה חגיגית ברחובה של עיר אל פתח בית הכנסת, בכניסתם לבית הכנסת החזיק את ספר התורה החדש הרה"ג רבי יהורם יפת שליט"א שהקהל מצטרף אליו לאמירת קבלת עול מלכות שמים ברגש רב.

כמו כן השתתפו במעמד רבני העיר ורבני המוסדות, הרה"ג רבי יצחק בן יוסף שליט"א ראש כולל מאורות הרש"ש וחתנו של מרן הגר"ש בעדני שליט"א, הרה"ג רבי יאיר טיירי שליט"א רב בית המדרש קהילת יעקב בני ברק, הרה"ג רבי אוריאל לוי שליט"א מרבני המוסדות, הרה"ג ישראל זכאי שליט"א מרבני הכולל מאורות הרש"ש, הרה"ג שגיא הר שפר שליט"א רב קהילת חב"ד נס ציונה, הרה"ג אורי יצחק שליט"א מגיד מישרים ורב קהילה בראש העין, הרה"ג מנחם פלדמן שליט"א רב בית הכנסת פרוגרסיבים נס ציונה, הרה"ג ליאור גולן שליט"א נס ציונה, הרב נדיר גמיל יו"ר מחלקת תרבות תורנית ויו"ר ועד עובדי עיריית נ"צ.

צילום: יהושע פרוכטר | הפקה: אתר המאורות


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!