ברוך דיין האמת

אבל כבד: הלך לעולמו מזקני העדה – הצדיק רבי יהודה נהרי זצ"ל

ברוך דיין האמת: אתמול (חמישי) ליוו למנוחות רבים מקהילת עדת תימן, את הצדיק רבי יהודה נהרי זצ"ל משכונת הדר יוסף בתל אביב שנפטר בגיל 86 לאחר ייסורים קשים.

רבי יהודה נהרי זצ"ל נולד בתימן בו' טבת תרצ"ו, לאביו ר' יחיא ז"ל. 

היה אדם מיוחד בכל הליכותיו, אצילות בלתי רגילה, כל אדם שבא איתו במגע, אהב אותו אהבת נפש והתחבב עליו מאוד, במיוחד והתקשר בעבותות של אהבה וחיבה לגאון רבי שלמה קורח זצ"ל.

היה גברא רבה ויקירא, ראש וראשון לכל דבר שבקדושה, כל ימיו לא מש מאהלה של תורה, שהעמיד דור ישרים מבורך, בנים ובנות תלמידי חכמים, הוא התייסר ביסורים קשים ומרים והיה סמל לאמונה תמימה לכל רואיו ומכיריו, שימר בקנאות את מסורת יהדות תימן המפוארת וזכה לקרבה מיוחדת וחביבות אצל מרנן ורבנן גדולי ומאורי העדה התימנית.

התגורר בשכונת הדר יוסף בתל אביב, ובשנים אחרונות עבר לגור ליד בניו ובנותיו בעיר בני ברק. 

כל בניו ובנותיו תלמידי חכמים ויראי ה', ומכהנים בקודש ומרביצי תורה ויראה. חתנו הגדול הוא הגאון רבי יהורם יפת, ראש מוסדות מאורות הרש"ש וארגון המאורות ליהדות תימן, ונשיא רשת בתי ההוראה 'המאורות'.

מסע הלוויה יצא בליל שישי מבית המדרש 'קהילת יעקב' תימן ברחוב אבטליון 20 בני ברק, לבית העלמין בבית שמש, שם נטמן. 

בני המשפחה יושבים שבעה בבית חתנו הגר"י יפת ברחוב ויצמן 17 נס ציונה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!