גלריה

הגר"ע קורח התארח כאורח הכבוד בכינוס משגיחי וועד כשרות OU | תיעוד

כינוס משגיחי וועד כשרות OU: בד"ץ OU כינס את צוות המשגיחים והמפקחים לחיזוק מעמד הכשרות בא"י | יחד עם הרב משה אליפנט שליט"א מנכ"ל הכשרות העולמי שהיה בימים אלה בארץ לפקח על נושאי הכשרות | הגר"ע קורח אורח הכבוד

בכנס מרשים שנערך השבוע במשרדי הכשרות בעיר הקודש ירושלים תובב"א התקיים כנס ע"י בד"ץ OU לחלקם של המשגיחים הפועלים בשליחות הקדושה להכשיר את המפעלים והייצרנים למען אחיהם בני התפוצות בפרט שיוכלו להנות מיצוא לארצותיהם של מוצרי מזון מהודרים,

כידוע שבד"ץ OU מקפיד על קלה כבחמורה לפי הוראותיהם של גדולי ישראל, ובעיקר על אמינות בראש סדר העדיפויות, ולא לחנם כשרות ה OU הינה הכשרות הגדולה בעולם.

כידוע תקציבי הכשרות כולם חוזרים לטובת הציבור למטרות קירוב בארץ ישראל ובחו"ל ובזה זוכים לסייעתא דשמיא מיוחדת, הרב אבי ברמן מנכ"ל OU ישראל הרחיב על הפעילות בשטח לנוער וריגש את המשתתפים בסיפורים של ניצולי הרחוב, זכות שעומדת לצידם של העמלים.

את הארוע כיבד אורח הכבוד הגר"ע קורח שליט"א בן למרן הגר"ש קורח זצוק"ל רב העיר בני ברק אשר נשא דברים ובהם שיבח את הכשרות והעומדים בראשה.
מנחה הארוע הגר"ע פרידמן רב ומו"צ בעיר ירושלים וסמנכ"ל הכשרת בארץ כאשר הוא מדגיש את היחודיות במנהיגותו של יהושע בן נון שידע ליגוע בכל אחד ואחד לפי דרגתו, וכך במערכת הכשרות כשנותנים כשרות במעל 102 מדינות צריך להתמודד מול אנשים במגוון סוגים ולהעלות אותם לדרגת איש אשר רוח בו.
לאחר מכן הזכיר הגאון הרב יששכר דב קרקובסקי שליט"א מנכ"ל הכשרות את הפעילות של הצוות והאתגרים העומדים בימים אלה בפניהם.
רגעי השיא נרשמו בנאומו של הגר"מ אליפנט שדיבר על הערבות שבין גוף הכשרות ולבין הצוות ונתן דלת פתוחה וגב לכלל הרבנים והמשגיחים בכל נושא ונושא.

במשרדי הכשרות אומרים שמטרתם ושאיפתם היא להמשיך ולגדול ולקדש שם שמים עשרת מונים


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!