האזינו

שגיב מחפוד בריאיון ב'קול ברמה': "אין לנו ייצוג בבחירות ולא קיבלנו כלום"

שגיב מחפוד לשעבר מנהל ת"ת התימני עטרת אבות ומנהל רשת החנויות 'נוסח תימן', ויהודה אבידן איש ש"ס שוחחו עם יקי אדמקר וישראל כהן ב'שמונה אפס אפס' על טענות הציבור התימני על ש"ס • האזינו

כמובן שאיננו מביעים דעה ואיננו מתערבים בפוליטיקה ח"ו, ואין לעשות אלא כהוראת רבותינו שליט"א.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

5 תגובות

  1. א- שגיב מחפוד משקר, הוא עלה גם ברשת ב ומנצל את תמימותם של השדרנים שלא מכירים ויודעים על פעילותם ופועלם של נציגי ש"ס בכנסת, הוא אמר שאין מינוי דיינים אין רבני ערים תימנים, זהו שקר גמור ומוחלט, אפילו לבית דין הגדול יש נציג תימני. אני תימני וש"ס עוזרת ומסייעת באופן מעורר השתאות בכל כך הרבה תחומים בקהילתי, וידוע לי על עוד קהילות רבות בארץ.
    ב- אם יש לשגיב ביקורת יואיל נא ללכת לרבנים ולקבל את ברכתם, ולא ללכת באופן עצמאי נגד גדולי רבני תימן, כפי שמתנהגים אנשים שאינם בני תורה.
    ג-אני חושב שצריך למחות נגד כבוד התורה, במה שעשה שגיב.

    1. אתה אומר דברים על דעת עצמך, ואתה לא יודע מה עומד מאחורי כל זה, ויכול ליהיות שאתה פשוט לא מודע למה שהולך בקהילות התימניות, אני מודעת טוב מאוד ממקום מאוד קרוב והוא צודק לגמרי!!!!!!

  2. שגיב צודק ודובר אמת מכירה את פעילותו. ש"ס לא מייצגת את התימנים, וגם לא יהדות התורה וגם כל מיני חברי כנסת מהליכוד והגיע הזמן שהמדינה תבין שאנחנו לא אשכנזים!!!! לאספרדים!!!! אנחנו תימנים הקהילה הכי עתיקה עוד מימי בית ראשון שלא נפלה לעבדות עם חורבן הבית אלא צמחה והצליחה בתימן. ואין מה להשוות בין יהודי בוכרי ארגנטינאי ספרדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!