תיעוד ענק ווידאו

צפו: ראב"ד ביתר עילית בשיעור מקיף בענייני תשעה באב שחל בשבת והמסתעף

אלעד: הגאון רבי יצחק מועלם שליט"א ראב"ד ביתר עילית ומרבני בית ההוראה 'המאורות' – בשיעור מקיף בענייני תשעה באב שחל בשבת והמסתעף | היכל כולל עמלי תורה באלעד בראשות הרה"ג רבי אריאל מלאכי שליט"א

בהנהלת בית המדרש עמלי התורה בעיר אלעד פועלים ללא לאות כל השנה להרבות תורה ויראה בקרב ציבור האברכים ועמם העמלים, בפרט טרום חגים ומועדים הנהלת ביהמ"ד מזמינה אישיות רבנית מכובדת לחזק את הציבור. לשם כך פנה ראש ביהמ"ד אל כבוד הגאון הגדול רבי יצחק מועלם שליט"א, ראב"ד ורב קהילות "בני התורה" בעיר ביתר עילית, לבוא ולמסור שיעור עיוני ומעמיק, ואכן הרב שליט"א נענה בשמחה.

השמועה פרחה בעיר ועשרות רבות של אברכים וצורבי התורה באו לשמוע דברי אלקים חיים. קורת רוח מרובה ננסכה על פני העשרות שמילאו את ספסלי קהילת חניכי הישיבות-מקום מקדש, כאשר הרב שליט"א צלל בחריפות ועומק במלחמתה של תורה, ולומדי ביהמ"ד רעשו וגעשו בפלפול ושאלות ותשובות.

בסוף השיעור חיזק הרב את הציבור במעשיות מגדולי ישראל וחיזוקם בעניינים של בין אדם לחבירו, ובפרט בימי החורבן. כמו"כ ציין הנהגות ממורו ורבו מארי חיים כסאר זצוק"ל מה מבטו על תקופה זו.

בסוף השיעור ניתן לציבור פינת שו"ת עם הרב שליט"א הלכה למעשה. יש לציין כי הציבור יצא בתחושת סיפוק רב והערכה רבה, וביקשו מאת ההנהלה לערוך עוד ערבי עיון בהלכה מעין אלו להגדיל תורה ולהאדירה.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!