הלם בקהילה התימנית ברחובות: לאחר מחלה קשה הלכה לעולמה המחנכת הצדקת | בת 40 בפטירתה

צילום: Prateek Gautam
צילום: Prateek Gautam

הלם בקהילה התימנית ברחובות: לאחר מחלה קשה הלכה לעולמה המחנכת הצדקת מרת שירה עקיבא ע"ה | בת 40 בפטירתה

אמש (חמישי) הלכה לעולמה לאחר מחלה קשה המחנכת הדגולה, שהעמידה דורות של קדושה וטהרה, מרת שירה עקיבא ע"ה, אשת הרה"ג רבי דרור עקיבא שליט"א, מחשובי תלמידי החכמים בקהילת בני תורה בעיר רחובות.

מכריה סופדים בבכי מר ל'המאורות', ומספרים על אשת חסד דגולה, אשר גדלה בקרית עקרון להוריה יבדלו לחיים ארוכים ר' יעקב ושרה עפג'ין הי"ו, ובמסירות נפש זכתה להעמיד בית של תורה, בית שמובדל מכל הבלי העולם הזה, בנים ובנות השקועים בעולמה של תורה.

בשנה האחרונה חלתה במחלה הנוראה ל"ע, ובתקופה האחרונה סבלה ממנה סבל קשה ומר, וקיבלה את יסוריה באהבה ובדומיה. כאשר עוד זכתה לקדש את הלבנה במוצאי יום הכיפורים, ולומר לילדיה לאחר מכן 'עכשיו צריכים לבנות את מצות הסוכה'.

בהלוויתה סיפר בעלה יבדל לחיים ארוכים, כי בתקופת מחלתה הקצרה, ייעצו המומחים להכניס לה מחשב לביתה, על מנת שבזמניה הקשים תוכל לצפות בדברי תורה וכדומה, על מנת להפיג את כאביה הקשים ויסוריה המרים. אך המנוחה הצדקת ע"ה לא אבתה בשום אופן, ולא הסכימה שבביתה – בית של תורה אמיתי יכנס מחשב או אינטרנט.

זכתה והותירה אחריה את בעלה הדגול שליט"א, ואת בניה הלומדים בישיבת משכנות התורה בבני ברק, ובנות צדקניות ההולכות בדרכה ובמורשתה הטהורה.

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים אמן.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!