ברוך דיין האמת

אבל ברמת השרון: הלך לעולמו רב בית הכנסת רבי מאיר בעל הנס – מורי שלום טיירי זצ"ל

הרב שלום טיירי זצ"ל | צילום ארכיון המאורות
הרב שלום טיירי זצ"ל | צילום ארכיון המאורות

אבל ברמת השרון: אמש הלך לעולמו הצדיק רבי שלום טיירי זצ"ל, אחיו של יבדל לחיים ארוכים מרן ראש הישיבה הגאון רבי יפת טיירי שליט"א מזקני רבני תימן | בן 89 בפטירתו | שימש במשך השנים כרב בית הכנסת רבי מאיר בעל הנס בעיר | הלוויתו תערך הבוקר בשעה 11.30 בבית העלמין מורשה

אמש (חמישי) בשעת לילה מאוחרת, הלך לעולמו מזקני העדה בעיר רמת השרון, הרב הצדיק רבי שלום טיירי זצ"ל, רבו של ביה"כ רבי מאיר בעל הנס בעיר, ואחיו של יבדל לחיים ארוכים מרן הגאון רבי יפת טיירי שליט"א.

מכריו ובני משפחתו מספרים לאתר 'המאורות' בשיחה מיוחדת שעה קלה לפני מועד ההלויה, כי המנוח זצ"ל היה ספון על התורה ועל העבודה כל ימיו, וברח מן הכבוד והשררה. גם את ענייני בית הכנסת ניהל בענוותנות מיוחדת ומופלגת. במשך שנים רבות זכה לקירבה יתירה מאת מרן הגאון רבי יעקב אדלשטיין זצ"ל, ונחשב ממקורביו ומאנשי סודו.

בענווה מופלגת היה קם מדי בוקר בשעה 4, והיה נוסע בתחבורה ציבורית אל שכונת כרם התימנים, על מנת להשלים להם מניין שלא יחסר. על אף שהיה לו בית הכנסת משלו, וגילו היה מופלג, לא ייחס לכך שום חשיבות ובכל דבר שבקדושה היה הראשון והארי שבחבורה. פטירתו תחסר לנו ולכל בני הקהילה, מכריו ובני משפחתו.

יצוין, כי לצערינו עקב פטירתו של המנוח זצ"ל, לא תיערך קבלת קהל במעונו של אחיו מרן הגר"י טיירי שליט"א, כבכל יום שישי, וכן לא יתקיים השיעור הקבוע ביום שלישי. על מועד ניחום האבלים אצל מרן שליט"א ויתר אחיו הרבנים הגאונים שליט"א, נעדכן בהמשך.

הלוויתו תצא הבוקר יום שישי י"ז חשון תשפ"ג, בשעה 11.30 בבוקר, בבית העלמין מורשה בעיר, שם יטמן.

יבדל לחיים ארוכים מרן ראש הישיבה הגאון הצדיק רבי יפת טיירי שליט"א ועמו אחיו הרבנים הגאונים שליט"א, יושבים שבעה בבית המנוח, רחוב הרב קוק 22 רמת השרון. זמני התפילות: תפילת שחרית: 7:00. תפילת מנחה: חצי שעה לפני השקיעה. דברי תורה והתעוררות מפי הרבנים שליט"א, ולאחריה תפילת ערבית.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים אמן.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

2 תגובות

  1. ברוך דיין האמת שולחת תנחומיי למשפחת טיירי היקרה שלא תדעו צער 🙏🙏

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!