מדהים!

מספר דקות לפני השקיעה: מרן הגר"ש מחפוד בברית באמצע הכביש

מרן הגר"ש מחפוד בברית ברכבו הפרטי | צילום באדיבות המצלם
מרן הגר"ש מחפוד בברית ברכבו הפרטי | צילום באדיבות המצלם

מספר דקות לפני השקיעה: מרן הגר"ש מחפוד בברית באמצע הכביש | וגם: הריאיון המלא עם הגר"ש מחפוד לפניכם

לידי כתב אתר 'המאורות' הגיע הבוקר סיפור ותיעוד לא שיגרתי בעליל. ביום שני האחרון בשעות אחה"צ, הוזמן מרן הגר"ש לברית, אשר אם התינוק שוחררה אך לא מכבר. מאחר ולא היה זמן להתארגן לערוך את הברית באולם כיאות, סוכם שהברית תיערך בבית היולדת.

הרב המוהל בדרכו לברית, מתברר שהם הגיעו לפקק לא צפוי שאורכו כבר זמן רב. אך מתברר בשיחה עם משפחת הרך הנימול, כי גם היולדת והתינוק גם הם תקועים בפקק אשר לא נראה סיומו באופק. זה מתקדם מפה אל עבר האולם, והרב המוהל מתקדם משם.

אב התינוק שנסע ברכבם המשפחתי, ממהר בלחץ גדול לכיוון האולם למרות העומס הגדול והפקק העצום שנוצר בתנועה. ובדרכו לעקוף את הפקק, נעצר על ידי שוטר תנועה, ולא קשה לנחש על מה.

דקות ספורות לפני השקיעה, הגר"ש מחפוד מחליט לסיים את העניין כדת וכהלכה, עם פיתרון יצירתי שרק למוהל מומחה ובעל שם עולמי, אשר קנה את שמו כאחד מגדולי הדור וזקני הרבנים – יתאים לעשות כדבר הזה.

הרב מתקשר ליולדת, היכן את נמצאת כרגע? – הוא שואל.

"עדיין בפקק, בכניסה לנתב"ג"….

הרב מחפוד פונה אחורה, ובזריזות עם נהגו ומשמשו בקודש, הם נוסעים היישר אל כיוון הנתב"ג. וכך הם חוברים למשפחת הנימול, ושתי דקות קודם שקיעת החמה, הרב מספיק למול את התינוק כדת וכהלכה, ביומו השמיני וטרם תשקע השמש.

משתתפי ה'מעמד' המצומצם מספרים לאתר 'המאורות', כי בתנאי השדה בה הם היו, הרכב הפך לאולם הברית, אבי הבן – עדיין היה מעוכב ע"י המשטרה ולא יכול היה להיות נוכח. הנהג היה הסנדק. והמושב האחורי הפך לכיסא של אליהו. בקבוק מים שהיה ברכב, הציל את המצב, והוא היווה כתחליף לבקבוק יין…

מרן הגר"ש מחפוד שליט"א בראיון בלעדי ל'קול ברמה' בתוכנית ׳חידודון ׳ בהגשת עמי מימון, מספר על הדרמה בכביש • האזינו

והנה התיעוד המלא לפניכם – בתיעוד ניתן לראות את מחסום ושער הנתב"ג.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!