מאות רבנים ומורי הוראה צפויים ליטול חלק בוועידת הסת"ם הארצית לעדת תימן | כל הפרטים

רבני תימן בועידת רפואה והלכה של 'המאורות' | צילום יעקב כהן
רבני תימן בועידת רפואה והלכה של 'המאורות' | צילום יעקב כהן
מדבקה פרסום ראשון-01

פרסום ראשון: היערכות נרחבת ותכונה רבה לקראת הוועידה הגדולה לענייני סת"ם הנערכת על ידי רשת בתי ההוראה הארצית 'המאורות' לק"ק תימן, בשיתוף מכון הסת"ם הארצי 'קסת הסופר' – בראשות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א, ובשיתוף מומחים מעולם הסת"ם, לחיזוק וביצור חומות הסת"ם.

כהמשך ישיר לפעילות רשת בתי ההוראה, ולאור ההצלחה הגדולה בקיום הועידה השנתית לרפואה והלכה בשנה החולפת ושקדמה לה, אשר עסקה בעיקר בענייני רפואה והלכה והמסתעף מכך. השנה לראשונה, בעקבות הצורך והביקוש, תעסוק הועידה הגדולה בענייני הסת"ם על פי מסורת קהילות קודש תימן, אשר כידוע עדת תימן משמרת מסורות עתיקי יומין בפרט בנושא נכבד ורחב זה של ספרי תורה, תפילין ומזוזות.

בשנה זו, הועידה נערכת בחסות מכון הסת"ם הארצי 'קסת הסופר' בראשות ידידנו הדגול הרב שלמה דהרי הי"ו, מו"ץ ומומחה בעל שם עולמי בתחום הסת"ם, העומד בראשותם ובהכוונתם של גדולי ההוראה שליט"א, אשר פרש את חסותו על כנס נכבד זה. כאמור, הועידה תיערך בראשותם של רבני רשת בתי ההוראה הארצית לקהילות קודש תימן 'המאורות', אשר מפעילה מערך של כ-70 רבנים ומורי הוראה המשיבים דבר ה' זו הלכה, בבתי ההוראה בכל רחבי הארץ ובקו ההלכה. בית ההוראה פועל ע"י מוסדות התורה והחסד 'מאורות הרש"ש' וארגון 'המאורות' בראשות הגר"י יפת שליט"א, לצד שרשרת המפעלים הגדולים הפועלים במשך כל ימות השנה.

ממארגני הועידה נמסר, כי בועידה צפויים ליטול חלק ולהשתתף מאות רבני קהילות, דיינים ומורי הוראות מכל רחבי הארץ, לצד סופרי סת"ם העוסקים בתחום במשך כל ימות השנה. כמו כן – מוסרים המארגנים, כי הועידה תחולק למספר מושבים בהם ידונו גדולי ההוראה שליט"א בנושאים הרלונטיים והאקטואליים והנצרכים ביותר לרבנים ומורי ההוראה, זיופים חמורים בתעשיית הסת"ם, ענייני הקלף והדיו ומסורת הגוויל בק"ק תימן, כאשר גולת הכותרת היא משא קדשם של מרנן ורבנן עיני העדה. בסיום הכינוס, ערכה מיוחדת תחולק לרבנים ומורי ההוראה, כאות הוקרה על כל פעלם במשך כל ימות השנה למען הציבור.

הועידה תתקיים אי"ה במוצ"ש פרשת שמות כ"א טבת תשפ"ג, באולמי ויז'ניץ בעיר אלעד, בשעה 21.00 בערב. רבנים ומורי הוראה וסופרי סת"ם העוסקים במלאכת הקודש, המעוניינים ליטול חלק בכינוס הנכבד הזה, יצרו קשר עם הנהלת בתי ההוראה בטל' – 089302302, או 0527199650, 0527169898, או במייל – Sm088302222@gmail.com


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!