ברוך דיין האמת

הצדקת היתומה שגדלה בביתו של הגר"ש גריינמן | מרת רחל שרעבי ע"ה

צילום: Prateek Gautam
צילום: Prateek Gautam

בגיל 74 הלכה לעולמה האישה הכשרה והצדקנית מרת רחל שרעבי ע"ה שגדלה בבית משפחת הגר"ש גריינמן זצ"ל בבני ברק. משה ויסברג מ'בחדרי חרדים' עם סיפור חיה המיוחד. הלוויתה תתקיים בצהריים

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק מגיעה הבוקר הידיעה על פטירתה של האישה החשובה מרת רחל שרעבי ע"ה והיא בת 74 בפטירתה. 

המנוחה ע"ה נולדה בתימן בג' כסלו תש"ד לאביה ר' ראובן ז"ל ולאמה מרת יונה חממה ע"ה. 

סיפור חיה הוא מופלא ביותר. היא עלתה מתימן לארץ ללא הוריה, והתגלגלה לשבת אחת להתארח בבני ברק לביתו של הגאון החסיד רבי שמריהו גריינמן זצ"ל ורעייתו הרבנית ע"ה, במוצאי שבת לאחר ההבדלה פרצה בבכי ואמרה שלא רוצה לחזור לפנימייה שבה שהתה ומאז הייתה להם כבת ממש לכל דבר.

הגר"ש גריינמן זצ"ל דאג לכל מחסורה ואף חיתן אותה כבתו ממש, ובהזמנה לחתונה כתב וחתם "בשם המחותנים והזוג שמריהו גריינמן". 

בהגיעה לפרקה נישאה לבעלה הרה"ג רבי בנימין שרעבי שיבלחט"א מחשובי האברכים בבני ברק, ושמחת החתונה נערכה בסמינר הרב וולף ויחד בנו את ביתם לתפארה. 

היא הייתה אישה כשרה וגדולה, שכל מעשיה היו על פי חכמים כפי ההנהגות שקיבלה בבית הגר"ש גריינמן זצ"ל. היא הקפידה על קלה כבחמורה בכל דבר. כל חיה התהנגה בצניעות ובפשטות. 

בשנים האחרונות חלתה וסבלה ייסורים קשים, אך למרות יסוריה ומכאוביה קיבלה עליה את הדין באהבה. 

הותירה אחריה דור ישרים מבורך את בעלה שיחי', בנים ובנות, חתנים וצאצאים רבים לומדי תורה ויראה.

הלוויתה היום בשעה 13:30 בצהריים מבית המדרש שבבית הגר"ש גריינמן זצ"ל ברחוב וולפסון 8 בבני ברק לבית החיים ויז'ניץ שם תיטמן. 

תהא נשמתה צרורה בצרור החיים. 


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!