כואב: הבחור יעקב ישראל זכריה ז"ל נהרג בתאונה

יעקב ישראל זכריה ז"ל | צילום: באדיבות המצלם
יעקב ישראל זכריה ז"ל | צילום: באדיבות המצלם
מדבקה טרגדיה-01

ברוך דיין האמת: מבית החולים שמיר אסף הרופא בצריפין הגיעה הלילה הידיעה המעציבה על פטירתו של הבחור החשוב יעקב ישראל זכריה ז"ל תלמיד ישיבת 'פורת יוסף' בירושלים ותושב רמת השרון והוא בן 25 בפטירתו. 

במוצאי שמחת תורה עת נסע בכביש 1 סמוך למחלף שפירים, הוא נפצע באורח קשה והוא סבל מפגיעה רב מערכתית הוא פונה לבית החולים שמיר-אסף במצב קשה ולא יציבורבים התפללו לרפואתו של יעקב ישראל בן נצחיה אך למרבה הצער כעבור חודשיים וחצי הוא השיב את נשמתו ליוצרה. 

יעקב ישראל ז"ל נולד בט"ו כסלו תשנ"ח להוריו ר' יאיר זכריה ואמו מרת נצחיה שתחי' מרמת השרון, הוא למד בישיבת 'שכר שכיר' בנתיבות שם התקרב לרבו ראש הישיבה הגאון רבי צבי יהודה גרשונוביץ זצ"ל שהשתשע עמו בלימוד. 

עם תקופת הקורונה עבר לקנות תורה בישיבת 'פורת יוסף' בגאולה בירושלים שם התחבב על רבו ראש הישיבה הגאון רבי משה צדקה שלמד עמו. חבריו מספרים ל'בחדרי חרדים' על בחור כשרוני ומיוחד שכל חייו רק רצה לעשות טוב לזולת. הוא ניחן אף בכישרון מוזיקלי מיוחד והיה מרבה לשיר ולנגן. 

הוא הותיר אחריו את הוריו שיחי' ואחים ואחיות, לצד חבריו הרבים השבורים מפטירתו הטראגית. 

מסע הלוויה יתקיים היום (רביעי) בצהריים ברמת השרון ועל מסע הלוויה נמשיך ונעדכן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!