ברוך דיין האמת

נשבה ארון הקודש: מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצ"ל ראש מועצת חכמי התורה | מסע ההלויה בשעה 1 בצהרים מביתו

הגר"ש בעדני בישיבת המועצת אחרי הבחירות | צילום: יעקב כהן
הגר"ש בעדני בישיבת המועצת אחרי הבחירות | צילום: יעקב כהן

נצחו אראלים את המצוקים: מרן הגאון הגדול רבי שמעון בעדני זצוק"ל ראש מועצת חכמי התורה של ש"ס ומנהיג הציבור הספרדי השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה בבית החולים שיבא בתל השומר והוא בן 95 | נמשיך לדווח על פרטי מסע הלוויה

אבי אבי רכב ישראל ופרשיו: בכל שדרות היהדות החרדית בארץ ובעולם יתמות ואבל כבד, עם היוודע הבשורה הקשה והמרה הבוקר (רביעי) על הסתלקותו לשמי רום של מנהיג הציבור הספרדי, ראש מועצת חכמי התורה של ש"ס מרן הגאון הגדול רבי שמעון בעדני זצוק"ל, ראש כולל 'תורה וחיים' בבני ברק והוא בן 95 בפטירתו.

כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' בחודש אלול האחרון חלה הידרדרות במצבו ובחסדי שמים שוחרר לביתו, בחודשים האחרונים שוב חלה הידרדרות במהירות במצבו והרב זצ"ל אושפז בבית החולים 'מעייני הישועה' בבני ברק שם נאלצו הרופאים להרדימו ולהנשימו לאחר שעבר החייאה. מאז הועבר הרב לפני מספר שבועות לשיקום נשימתי בבית החולים שיבא בתל השומר שם בשבוע האחרון חלה הידרדרות במצבו. 

תפילות רבים נישאו ברחבי העולם היהודי לשלומו ולרפואתו השלמה, והשם רבי רפאל שמעון בן חביבה נישא בפי כל במאות עצרות תפילה לרפואתו. אך למגינת כל לב, נצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון הקודש.

עם היוודע הבשורה הקשה תחושת אבל ויתמות ירדה על העולם היהודי; עולם התורה התעטף באבל ויגון כבד.

מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצ"ל הנהיג את הציבור הספרדי ועולם התורה מיד אחרי הסתלקותו של ידידו ורעו מרן נשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן זצ"ל בחודש אב האחרון, וכבר במשך השנים שקודם לכן היה חלק בלתי נפרד בעוז ובגאון מההנהגה הספרדית והיה מוותיקי חברי המועצת, מרן זצ"ל נשא בגאון את דגל ההשקפה הצרופה, ורומם את קרנם של בני התורה הספרדים בכל מקום ומקום.

מיטתו של מרן הגר"ש בעדני זצ"ל תועבר מתל השומר למעיני הישועה שם יערכו את ה'טהרה'. מסע הלוויה בשעה 13:00 בצהריים מכולל 'תורה וחיים' ברחוב רבי עקיבא 133 בבני ברק לבית החיים שם ייטמן לצד רעייתו הרבנית ע"ה..

בהוראת הגאון הצדיק חכם ניסים בן שמעון על כל תלמידי מוסדות התורה, אברכי הכוללים ותלמידי הישיבות להשתתף בהלווית מרן הגאון רבי שמעון בעדני זצוק"ל, "צריך לחלוק כבוד לתורה". כמו כן יוכרז על ביטול מלאכה בכל שעות מסע הלוויה.

מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין הורה לכל תלמידי הישיבות והכוללים בבני ברק לצאת ולהשתתף במסע הלוויה.

וכל בית ישראל יבכו את השריפה אשר שרף ה'.

ראש המוסדות הגר"י יפת בהתייעצות עם מרן הגר"ש בעדני | צילום ארכיון

קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!