אסון: המתנדב המסור רפאל נהרי – נהרג בתאונת אופנוע

רפאל נהרי ז"ל בברית לבנו
רפאל נהרי ז"ל בברית לבנו
מדבקה טרגדיה-01

רפאל נהרי ז"ל, בן 30 הרצליה, נהרג הערב (שלישי) בתאונת דרכים בכביש 4613 סמוך לבני עטרות. נהרי ז"ל, ששימש כמתנדב בארגונים מד"א וזק"א תל אביב, נהרג בעת שרכב על אופנוע סמוך למושב שמועצה אזורית חבל מודיעין.

לפני כחודשיים בלבד ערך נהרי ברית לבנו הבכור, אחרי 13 שנות צפייה. חבריו מספרים על מתנדב מסור במיוחד. "הוא היה אדם שכולו חסד ונתינה", סיפר אחד מחבריו של נהרי שהתנדב עמו בזק"א תל אביב. "מדובר בטרגדיה בלתי נתפסת. הוא כל כך חיכה לילד הזה – שכעת נותר יתום מאב".

כוחות ההצלה שהגיעו לזירת התאונה איתרו את נהרי כשהוא במצב אנוש וביצעו בו פעולות החייאה, אך בהמשך נאלצו לקבוע את מותו. בתאונה נפצעו שני בני אדם נוספים, רוכב אופנוע ונהג הרכב, במצב קל.

המשטרה הודיעה כי תזמן לחקירה, בתום הטיפול רפואי, את נהג הרכב תושב ביתר עלית בחשד למעורבות בתאונה הקטלנית. "בוחני התנועה במרחב השרון פתחו בחקירה עם קבלת דיווח על תאונת דרכים במעורבות רכב פרטי ואופנוע במהלכה נפצעו רוכבי האופנוע באורח קשה וקל. בכוונת בוחני התנועה במרחב שרון לזמן לחקירה בתום הטיפול הרפואי, את נהג הרכב", מסרה המשטרה.

פראמדיקים במד"א מיכל בספלצ'יק ופאדי חמדאן שטיפלו בנהרי ז"ל סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו תאונת דרכים קשה מאוד בין רכב לאופנוע. ראינו את האופנוע מעוך וכמה מטרים ממנו שכב פצוע כבן 30 על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסובל מחבלה רב מערכתית".

"מיד ביצענו בו פעולות החייאה, העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ של מד"א ופינינו אותו תוך כדי פעולות החייאה לבית החולים. הרוכב הנוסף, גבר כבן 45 היה במצב קל וסבל מחבלה בעמוד השדרה ונהג הרכב שגם כן נפצע באורח קל, טופלו במקום ופונו לבי"ח באמבולנס מד"א", הוסיפו הפראמדיקים.

מארגון זק"א תל אביב נמסר: "המומים ומזועזעים אנו מפטירתו הטראגית של חברנו המתנדב היקר רפאל נהרי ז"ל – צוות הרצליה, שנהרג בת.ד. קטלנית. שעוד אמש עסק בחסד של אמת באירוע בהרצליה. תנחומינו למשפחתו היקרה ולכל ידידיו ומכיריו, פעילות חסד של אמת לשבוע זה מוקדש לעילוי נשמתו". (בחדרי חרדים)


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!