'נוסח תימן' מציג:

טלית 'בדיחי': כדוגמת הטלית שהתהדר בה דיין ביה"ד צנעא לפני כ-150 שנה – רבינו אברהם בדיחי זצוק"ל

בית 'נוסח תימן' שמח להגיש לציבור הרחב: יצירת המופת – טלית "בדיחי"; הטלית התימנית המפוארת: מיוחדת ויחודית, באיכות וברמת הגימור הגבוהות ביותר, המציעה נוחות מקסימלית ועיצוב חדש | אתר 'המאורות' מציג לפניכם את כל מה שרציתם לדעת על הטלית שמעוררת גלים בציבור התימני בארץ ובתפוצות

רבינו אברהם בדיחי זצוק"ל, כיהן כדיין בבית הדין צנעא בירת תימן, מגדולי תלמידי החכמים והדרשנים לפני כ-150 שנה, לא פסק פיו מלעסוק בתורה עד נשימתו האחרונה. היה צנוע מאד בהליכותיו, באורחותיו ובמלבושיו. ביתו פתוח לרווחה וכל הנכנס רעב יוצא שבע. הקצה בביתו חדר מיוחד ללינת אורחים תלמידי חכמים שבאו מן הכפרים. אוכלים, שותים ולנים בביתו חינם אין כסף.

ניתן לרכוש את הטלית כעת בכל מוקדי ההפצה של נוסח תימן, באתר נוסח תימן, ובחנות בבני ברק ברחוב בירנבוים 26 בני ברק >>

רבינו אברהם בדיחי זצ"ל | צילום נוסח תימן

הטלית 'בדיחי' בהפקה בלעדית של 'נוסח תימן' – בית היוצר לספרות התימנית בארץ ובעולם, היא הטלית כדמותה וכצלמה אשר לְבָָשָהּ מהר"א בדיחי זצ"ל בעצמו. כפי אשר ניתן לראות בתיעוד המובא בכתבה זו.

מבית 'נוסח תימן' נמסר, כי לאור ההצלחה הכבירה של הטלית מהדגם הקודם 'עמראנייה' – עמלו על השקת הדגם החדש והמפואר 'בדיחי', וכבר לפני שלוש שנים הדגם היה מוכן לייצור, אלא שבעקבות מגיפת הקורונה התעכב שלב היצור. וברוך ה' אנו מתבשרים כי כיום הושלמה המלאכה האדירה – מלאכת הקודש, והיא מיוצרת בארץ ישראל, בפס יצור מיוחד במפעל 'משכן התכלת' בבאר שבע, כשהיא עשויה כולה מצמר.

לכותב השורות נודע, כי רבים וגם טובים אשר שמעו על דבר הטלית מדגם 'בדיחי' הנ"ל, הגיעו בעצמם לראות ולהכיר את הדגם החדש – ישן, שכאמור התהדרו בו מגדולי חכמי צנעא בירת תימן, ונמכרת כיום במחירי השקה מוזלים. כן יצוין, כי לאחרונה היה ניכר מחסור בדפוס הטליתות התימניות, וברוך ה' כי לא השבית גואל עם השקת טלית זו לאור עולם.

ניתן לרכוש את הטלית כעת בכל מוקדי ההפצה של נוסח תימן, באתר נוסח תימן, ובחנות בבני ברק ברחוב בירנבוים 26 בני ברק >>


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!