תיעוד מרגש

ראש העין: בקהילת 'מצפה אפק' בראשות הרב ישראל סיאני חגגו את הכנסת ספר התורה ברוב עם המון חוגג

מרן הגר"ש מחפוד מברך את הקהל, כשלצידו יו"ר המועצה הדתית הרב אשר שוקר ורב הקהילה הרב ישראל סיאני | צילום באדיבות המצלם
מרן הגר"ש מחפוד מברך את הקהל, כשלצידו יו"ר המועצה הדתית הרב אשר שוקר ורב הקהילה הרב ישראל סיאני | צילום באדיבות המצלם

ראש העין: בקהילת 'מצפה אפק' בראשות הרב ישראל סיאני חגגו את הכנסת ספר התורה ברוב עם המון חוגג – בראשות גדולי הרבנים ובראשם חבר מועצת החכמים מרן הגר"ש מחפוד והאדמו"ר הגר"א עפגי'ן ועוד

השבוע התקיים מעמד נדיר ומרומם של הכנסת ספר תורה בשכונת מצפה אפק ברחוב רמת הגולן בראש העין.

קהילת מתפללי מצפה אפק המונה כ-100 מתפללים, גובשה והוקמה לפני מספר שנים ע"י הרב ישראל סיאני שליט"א, הידוע כפעיל חברתי בעיר ומשמש גם כרב בית הכנסת, השבוע קיבלה בתרומה קהילת מצפה אפק   ספר תורה מהודר ומיוחד לבית הכנסת , אשר הוכנס בעיצומם של ימי עשרת ימי תשובה, בו השתתפו קהל רב מתושבי השכונה.

הרב אשר שוקר יו"ר המועצה הדתית בראש העין, הרגיש את הצורך של תושבי השכונה, והשתתף בהפקת אירוע מרומם זה, כידוע הרב אשר שוקר שליט"א מאז כניסתו לתפקיד כיו"ר המועצה הדתית פועל בנמרצות לחזק את כל ענייני הדת בעיר.

בסיום כתיבת האותיות, זכו תושבי השכונה להשתתפותו של חבר מועצת חכמי התורה מרן הגאון רבינו שלמה מחפוד שליט"א, אשר כתב אות בספר התורה, וכן בירך את הקהל הגדול שנכח באירוע לגמר חתימה טובה.

למעמד המרומם והמרגש של קבלת עול מלכות שמים הגיע נעים זמירות ישראל הזמר ציון גולן, והרטיט את הקהל בקולו, תוך כדי שמספר בעלי תקיעות הריעו בשופרות. דמעות רבות זלגו מהקהל במעמד מרגש זה.

לאחר התהלוכה שהתקיימה לאורך כל רחוב רמת הגולן בשמחה וריקודים, נערכה גם סעודת מצווה מפוארת באולם בית כנסת של המרא דאתרא מרן הגאון רבינו עזריה בסיס זצ"ל, בו נכחו קהל רב והשתתפו בו רבנים נכבדים ואנשי ציבור, ובראשם המקובל הגאון הגדול רבי אבנר עפג'ין שליט"א אשר מסר שיחת חיזוק לקראת יום הכיפורים, וחיזק את הקהילה המגובשת. בדבריו אמר למנהיג ורב הקהילה הרב ישראל סיאני שליט"א כי ישתדל לסייע להקמת בניין מפואר, ומעל בניין הקבע שיוקם ויבנה בקרוב אי"ה, תורם הרב שלט גבוה "ה' הוא האלוקים" לקדש שם שמים ברבים.

כן נכח במעמד הגאון רבי יחיאל בסיס שליט"א בנו וממשיך דרכו של המרא דאתרא זצוק"ל, אשר התרגש לראות את הרוח החייה שיש בקהילה.

הרב ישראל סיאני הודה לכל תושבי השכונה ולכל הקהל הרב שהשתתפו במעמד, וכן ליו"ר המועצה הדתית הרב אשר שוקר שליט"א על השתתפותו באירוע, ועל הסיוע של המועצה הדתית אשר נרתמה לקיום אירוע נכבד זה.

הקהל וכל תושבי השכונה הרבים שהשתתפו באירוע יצאו כאשר מעיניהם זולגות דמעות של רגש וקדושה.


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!