לבי לבי על חלליהם

יהי זכרו ברוך: סמ"ר איתמר שמן הי"ד, נפל בשב"ק בקרב בדרום רצועת עזה, ונטמן אתמול במודיעין

צילומים: דוברות, Image by NoName_13 from Pixabay
צילומים: דוברות, Image by NoName_13 from Pixabay

דובר מד"א, זכי הלר, מסר:

מגן דוד אדום כואב את נפילתו של לוחם ופראמדיק צה"ל ומתנדב מד"א סמ"ר איתמר שמן (21) הי"ד, תושב לפיד שנפל בקרב בדרום רצועת עזה ביום שבת 23.12.23. איתמר ז"ל הותיר אחריו הורים ושתי אחיות ונטמן אתמול (א') בבית העלמין הצבאי במודיעין.

איתמר ז"ל התגייס למסלול פראמדיק צבאי, במטרה להגיע לתפקיד משמעותי ולהציל חיים. במסגרת ההכשרה השתלם איתמר ז"ל בניידות לטיפול נמרץ של מגן דוד אדום, ולאחר שהוסמך כפראמדיק, הקפיד להתנדב במשמרות בתחנת מד"א ולהמשיך להציל את חייהם של רבים. גם בזמן שלחם בעזה במסגרת מלחמת 'חרבות ברזל', איתמר ז"ל התנדב בניידות טיפול נמרץ של מד"א בעת שיצא להתרעננויות קצרות בביתו.

פראמדיק מד"א וחברו מבית הספר, דניס סבצ'נקו, ספד לו: "קשה לי לדבר על איתמר בלשון עבר. הוא היה אדם טוב לב, חיובי וחייכן שתמיד עמד לצד המטופל וגרם לו לסמוך עליו, גם ברגעים הכי קשים. הוא היה מאוד אכפתי וקשוב למטופלים ולצוות והיה בעל לב ענק. הוא הציל חיים של המון בני אדם – גם במד"א וגם במסגרת תפקידו הצבאי. הוא הגיע לעולם הרפואה כי חלם לשרת בתפקיד משמעותי ולעזור – גם על מדים".

פראמדיקית מד"א ליהי גולן: "איתמר ז"ל היה תמיד אופטימי וחייכן. לפני שבועיים כשיצא להתרעננות קצרה בבית מהלחימה בעזה הוא הגיע לתחנה למשמרת ולא ויתר על אף הזדמנות לתרום לכל מי שזקוק לסיוע. הוא היה בעל יחסי אנוש מדהימים עם המטופלים שלו, שאהבו אותו מאוד וידעו שניתן לסמוך עליו. יהי זכרו ברוך".

מנהל מרחב איילון במד"א, אפי בר, ספד לאיתמר שמן ז"ל: "מגן דוד אדום וצה"ל איבדו לוחם ופראמדיק שבכל מסגרת בה פעל ביקש להגיש עזרה ולהציל חיים. אנו כואבים את לכתו ושולחים למשפחתו ויקיריו תנחומים בשעה קשה זו. הוא יחסר לכולנו. יהי זכרו ברוך".

צילום: דוברות מד"א

קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!