חובה בכל בית

יומא טבא לרבנן: יצא לאור כרך נוסף של 'משנה ברורה – ברכת מרדכי', אוצר פסקי חכמי תימן | כל הפרטים

יומא טבא לרבנן: בס"ד יצא לאור עולם חלק ב' (כרך ראשון) מסדרת 'משנה ברורה – ברכת מרדכי', עם אוצר פסקי חכמי תימן על סימנים קכ"ח-קע"ג בש"ע, בהמשך לכרכים שכבר ראו אור – חלק ג' על הלכות שבת, וחלק ה' על הלכות פסח ויום טוב, בהוצאת מכון 'ברכת מרדכי' שבראשות ובעריכת הרה"ג אלעד עקיבא שליט"א – ראש כולל 'צדקת שלום' גדרה, ובעריכת הרה"ג מתתיהו יהודה גוטמן שליט"א (נכד הר"י בדיחי זצ"ל).

בסדרת ספרים זו, לראשונה לוקטו אל אכסניה אחת מנהגי תימן על סדר המשנה ברורה הן הבלדי והן השאמי, לפי פסקי חכמי תימן זיע"א ולהבחל"ח רבותינו שליט"א, ו"לא בא כבושם הזה" – כפי התבטא מורנו ורבנו הגאון רבי עזריה בסיס זלה"ה כאשר שמע על הרעיון של הוצאת הספר.

הספר מעוטר בהסכמותיהם הנלהבות של גדולי וחכמי תימן (ובהכוונת הגאון רבי יצחק רצאבי שליט"א שהציע לכתוב את ההלכות צמוד לדף המשנה ברורה ולא בסוף הספר).

מטרת החיבור לקרב ללומדי המשנה ברורה הרבים את מנהגי תימן על אתר, כדי שידעו את מנהגי עדת תימן המפוארת, אשר מנהגיה נשמרו מזמן חורבן בית ראשון, ועד היום אנו עדים למנהגים שנכתבו בגמ', ומי שעוד נוהג מנהגים אלו הם בני תימן.

לפרטים נוספים – טלפון המחבר: 0527692151
לרכישת הספר – כפיר אריה: 0527773551 (משלוחים לכל חלקי הארץ)


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

תגובה אחת

  1. שלום רב, ושבוע טוב
    בכרך ה' (פסח), בסימן תכ"ט, סק"א, כתוב כי "בזית רענן, סוף סק"א תוכחה מגולה מהרב פנחס קורח שליט"א"
    הבנתי, שהכוונה היא ל"זית רענן" בספר "שתילי זתים" בהוצאת "מכון שתילי זתים". שם יש פירוש "זית רענן". לצערי, חיפשתי שם ולא מצאתי. נראה לי שנפלה טעות במראה מקום לדברי הר"פ קורח. אודה לכם מאוד אם תעירו עיני היכן נמצאים דבריו, תוך הודעה לציבור בדרך שתיראה לכם, על מקום דבריו, כי נראה שהם מאוד חשובים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!