תיעוד

מסע הלוויתו של הצדיק מארי שלום חמדי הלוי זצ"ל בראש העין | וגם: מעשה מופתי ופלאי מכלי ראשון

בהלוויה רווית יגון ותוגה ליוו היום (ד) אלפים את הצדיק מארי שלום הלוי חמדי זצ"ל, בדרכו האחרונה למנוחת עולמים בבית העלמין המקומי במקום מגוריו ראש העין.

לפי בקשת המשפחה, במהלך הלוויה תקעו בשופרות, ונשים לא השתתפו כלל בהלוויה.

יושבים שבעה בבית המנוח זצ"ל, רחוב הטייס 27 ראש העין.

אחד ממקורביו של הצדיק, ידידנו רבי ישראל סיאני הי"ו, שיתף בסיפור אחד מני רבים של מופתים וישועות שפעל המארי הצדיק זצ"ל – וכך היה מעשה שבדידיה הוה עובדא:

הרב ישראל סיאני הי"ו עם הצדיק זצ"ל

רעייתי שתחי' מנהלת גנים, והיה לה קושי גדול מאד בעבודה במשך שנים רבות, בכך שלא היתה מוצאת עובדות לגן, גננות וסייעות (שזו עבודה מאוד קשה ומתישה). היה חוסר גדול בכל האיזור, ולכל הגנים היה קושי בלגייס עובדות. זה היה ממש מתיש אותה.

והנה, לפני כשנה וחצי זכיתי לקחת את הרב חמדי ברכב שלי לאירוע מסוים, ובדרך סיפרתי לרב את הקושי שיש לאשתי במשך שנים רבות, שאלתי האם לעזוב את העבודה וביקשתי עצה וברכה כיצד לנהוג.

אמר לי הרב: "תגיד לרעייתך שתקבל על עצמה להכניס את השבתות מוקדם יותר ב-45 דקות לפני הזמן, וגם תוציא את השבתות 30 דקות אחרי הזמן – והיא מיד תראה ישועות"!

הרב אמר לי שזו הבטחה של הזוהר הקדוש.

מאותו יום אשתי נוהגת כך, בלי פשרות, והפלא ופלא – מאז השבת הראשונה שעשתה כדבריו אין לה קושי כלל בחיפוש עובדות, ואדרבה, עובדות הגיעו לדרוש עבודה מעצמן, וכך נמשכת הסיעתא דשמיא עד היום…


קו המאורות – מרכז התוכן וההלכה ליהדות תימן | חייגו בכל עת: 8416* | 03-30-8888-5 | מס' ישיר מארה"ב – 151-8613-0185 | ניתן לשלוח שאלות לרבני בית ההוראה גם דרך האתר או באמצעות המייל: sm088302222@gmail.com

הצטרפו עכשיו לערוצי החדשות של אתר המאורות

כתיבת תגובה

תגובה אחת

  1. למה לא רואים את כל ההספדים בבית העלמין של הרב זוהר והרב עטרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם

הירשמו כעת לניוזלטר שלנו

והישארו מעודכנים!